onsdag 23 november 2011

Utvecklad Gunilla!

Mors!

Ska iväg på utvecklingssamtal med min chef nu snart.
Det är alltid skönt att "prata av sig lite".
Vi har en jättebra chef som finns till hands för oss, det mesta iallafall.
Fast vi har otroligt mycket frihet under ansvar som är väldigt bra.
Det negativa eller svåra kan ibland vara att ta egna  beslut,för vi är ju ensamma i vår roll hela dygnet.
nog om det,sen så vågar jag väl knappt nämna igen att det är FRISSBESÖK igen!
Men jag & min man haft/har ta mej sjutton mycket kalas på G den sista tiden.
Måste ju vara fin i håret då.
får ju ideligen ta semester och kompledigt från jobbet också.delade känslor må jag säga.
Men får väl leva på kärlek o vatten o bröd december månad,hihi..
Mitt ordspråk får väl säga lite hur det bör vara.

Ni får ha en fiin onsdag ♥





                                  "Man ska tjäna pengar för att leva,inte leva för att tjäna pengar."




                                                             Tulpaner sen i vintras.

15 kommentarer:

syster sa...

Mycket bra ordspråk!!
Vadå tulpaner sen i vintras ?? står dom sig än menar du?
Klart man ska vara fin i håret. kram

Änglarna finns sa...

Godmorgon vännen!
Såå bra ordspråk!
Viss är det bra med utv samtal...har man då en chef som är lyhörd..även för det man har att säga..så kan det bli hur bra som helst!!
Frissan..klart man måste..hihi..det är du och jag! Skall dit i morgon..känner att jag verkligen behöver det..efter denna pers!
Ha en underbar dag! Kram Annika

Tess sa...

Det är väl kul att åka till frissan.....Snart dax för mig oxå! Kram å lycka till idag :)

Frida sa...

Härligt att gå till frissan och bli lite ompysslad. Kraam

Tre Tanter sa...

Vilket bra ordspråk :) att gå till frissan är rena avkopplingen, så skönt, ha en bra dag, kram från 3 tanter

Anonym sa...

Babsi! menar att kortet är från i vintras,hihihi Ja bra ordspråk va? ♥

Tess! ja vi håller på vi med våra tjocka hår ♥ Pusskul på fredag..

Frida! visst är det gött hos frissan! Ska bli sköj med fjälstret på fredag,hihi ♥

Gunilla

Vardag och flärd sa...

Hej vännen! Vi brukar ju gå till frissan nästan samtidigt och jag var där härom dagen och blev så JÄTTENÖJD! Ska på kalas på lördag så det är gott är vara piffad.
Hoppas samtalet går bra och chefen tycker att du är "välutvecklad" hihi.
Kramar Eva

Stina sa...

Var det du som skrev till mig anonymt?;-)
Kram Stina

Änglarum sa...

Hej! jag tycker samtalen med chefen är bra! det pratas ditt o datt o man får möjlighet att ta upp saker både positiva o negativa.. antar att den timmen gick fort ;)) kramiz Jessica

Gardenhouse sa...

Se där vi tillochmed pratar med respektive chef samma dag...
Kul med mycke sus och dus ;) å då vill man ju vara fin i håret.
Kram Sussi

Vi i Villa Ville kulla sa...

Klart du ska va fin i håret!!!Lycka till hos chefen!!
Kram Lotta

Rapport till Vänfors sa...

Härligt att du är en utvecklad Gunilla och inte en invecklad.

Kram Annika

Här är gudagott att vara ! sa...

Skulle också behöva ett besök hos frissan ! - Jag har kort hår och skulle klippa mej var 6e vecka igentligen ...Men vem har råd med det? Så jag får plågas i två veckor till ! - Tur det finns mössa ;)
Hoppas att har haft en skön och givande dag, och att du får en likadan i morgon !
Kram ♥
Anneli

STENLYCKA sa...

Hoppas utvecklingssamtalet gick bra jag skall på ett nästa vecka hos min chef.
Härligt att gå till frissan och bli ompysslad.
Ha det gott Gunilla!
Kram Raina

Lisa sa...

Heja gumsan..Hahhaa vet inte varför man jag tänkte du vecklat ut dig i nån tidning jag. Ja du visst är det alltför många som bara lever för pengarna. Men vad spelar dom för roll om man inte har nåt liv, vänner, hälsa, känslor, samhörighet eller familj. Lovar skicka matpaket om de behövs. Ha de gott nu och njut av kalasen..

Kramar Lisa