fredag 4 november 2011

Äntligen...

Gomor'n!




Min farfar var symaskinsagent,här sitter han  till höger...
..kanske därifrån mitt syintresse månntro!


 
Jaa äntligen känner jag mej någorlunda  frisk från eländet jag fick,fast inatt varit vaken flera timmar.
Beror kanske på allt man sovit dom här dagarna.

Tack för alla goa kommentarer till mej o Wilma!
Det värmer ska ni veta.
Idag är en grå dag här i lilla staden.
Skulle åkt till far och städat idag men se det orka jag ej.
Förresten så ska det gå 48 tim efter man spytt så det är i efterm det.
Sen skulle jag följt med far o kära lillasyster och vi skulle åka till gravarna...
Vi har två syskon som gått bort tidigare,dom vill man inte glömma heller.
Men kära syster var här i stan igår så hon fick hämta alla kransar på trappan utanför.
Så det kan bli.
Efter en stund så skrev hon sms att det kommer ett paket till MEJ från henne på trappan också,hihi min syster är för söt.
Hon hade varit o shoppat en jättesnygg blus till mej i en härligt nougatbrun färg.
För att jag var sjuk,henne skulle ni ha som syster!!

Ha en fin fredag ♥






                                                            "Lycka är att vara behövd"

                                                 ********************************




Nää det blir inga bilder,hållt på en halvtimma nu,man kanske kan bort lite bilder från picasaalbumet
som man hade på bloggen för ett år sen.HUR GÖR NI??






                                        Denna söt blus i fräsch färg,min färg till och med..

22 kommentarer:

Indretning og ideer i sommerhusstil sa...

Rigtig dejlig weekend til dig også :-)Else

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej Gunilla.
Skönt att du känner dig bättre.
Fy va hemaskt att förlora två syskon... Svårt att tänka mig.
Ha en underbar helg o sköt om dig.
Kram
Jessica
En sån syster skulle nog alla vilja ha :) Hälsa henne det.

Frida sa...

Roligt med oväntade paket ;) Kraaam

Anette sa...

Hejsan vännen
Skönt att de vänt.
Härlig syster du har :)
Ha en härlig helg.
Kramen Anette

Maria sa...

Skönt att du blir bättre och bättre nu. Men ta det lugnt och samla på krafterna. Vilken härlig syster du har. Önskar dig en skön helg nu. Kram Maria

Änglarna finns sa...

Härligt vännen att du mår bättre/bra!!!
Hi hi...du det skulle bli dyrt för syster..om hon skulle ha alla oss, och köpa saker till...:)
Ta det nu lugnt..var rädd om dej..och njut av dagen!
Kram Annika

Änglarna finns sa...

Jo, tack! Mår bra. Varit liiite trött och hade liite ont i halsen, efter tuben.
Men känner just nu...att det nog är dags för ett par värktabl. Men men det går snart över! Ha en fortsatt mysdag vännen!
Kram Annika

anise sa...

Skönt att du är piggare...men vilken toppensyster som kom med paket..Men STORT TACK för att du vill följa min lilla blogg..blev jätteglad..Ang. bion..så var den helt ok..3 D är ju en upplevelse bara det..Ha nu en lugn och skön dag..vila dej ordentligt...
Kram på dej
Anita

Elzie sa...

Härligt att du är piggare. Har ingen aning om hur man gör med dessa bloggar. Är så trött på att man fortfarande inte kan vara inloggad hela tiden på vissa bloggar när man vill lämna kommentar.
Hoppas du får en fortsatt fin dag och vilken syster du har!
Kram Elzie

Änglarum sa...

Hej! tittar in o önskar dig en fin helg ♥ skönt att du är piggare :) kramiz Jessica

Gardenhouse sa...

Hoppas helgen blir fin, att orken återvänder till dig. Fy vad man blir tagen av en sådan omgång :(
Ni har syskon kärlek ni :) jag tror säkert du är lika go som hon, underbart!
Kramar Sussi

Tess sa...

jaa hon är såå go Babsan ♥ Tänker på allt å alla precis som DU ♥ Kram å krya på dig riktigt nu....

Här är gudagott att vara ! sa...

Skönt att du känner dej piggare, men nog är man rätt mör efter att ha haft magsjuka !
- Tur att du har människor omkring dej som kan ställa upp ! En sån syster skulle jag också vilja ha...var får man tag i dom ! ;)
Ang Picasa ... har jag köpt extra utrymme för mina foton. - Det gick snabbt och lätt, och kostade 42 kr och då får man himla massa utrymme ;) !
Ha en skön helg!
Kram / Anneli

Viktkamp sa...

fantastisk syster du har =)

Gunillasljusglimtar sa...

Tess ♥ Jaa visst är hon!hon vet var hon ska "sätte in stöten"...tur vi har henne Tessan...Kramis o trevlig helg..♥

Stina sa...

Jo du kan ta bort bilder i picasa. Men då försvinner de från bloggen.
Jag brukar göra så här. Jag tar bort de äldsta inläggen helt och sedan plockar jag bort bilderna i picasa som varit i de gamla inläggen.
Kram Stina

Anki sa...

Heej...vad roligt att du hittade till mig!
Men vilken gulli syster du har, å skönt att du känner dig bättre nu!
Är det "tuttarna" du är intresserad av så har jag färdiga, hör bara av dig om du vill ha ett par...det blev åtgång på dom *fniss*!

Önskar dig en fin helg!
Kram Anki

Johanna Stålros sa...

Så bra att du mår bättre! Vilket underbart gammal foto! Önskar dig en fin helg. Kram Johanna

Ingela sa...

Hej Gunilla!

Vaknade tidigare för att kudden inte skulle bli alltför "fulltankad" så tassade jag helt sonika upp och hamnade av en händelse här...

Utlottning :-O det är ju kul och det örngottet, vad fint! Jag har ju inte varit här förut men klart jag vill vara med. I vart fall två lotter och då jag har botaniserar ut ännu mer måhända en tredje.

Vilken omtänksam syster du har, bara tanken, gesten räknas att sedan blusen är jättesöt är en annan femma!

Hälsningar från Ingela på Hållplats Åhus

syster sa...

Åhh vad gulliga alla är.. kan bara säga att jag har lika god syster:)

Rapport till Vänfors sa...

Så härligt att ha en sån syster, men jag tror du är värd det va?
Du verkar vara en go människa.
Tack för fina kommentarer hos mig.

Ha en fortsatt bra helg
Kram Annika

Elins Lantliga Drömmar sa...

Hej Gunilla,
fullkomligt älskar ramen i luffarsljöjd som du har med i inlägget. Ser gärna fler bilder på den om du har.... hur ser baksidan ut och hur ser den ut utan foto i ...

Har gått kurs i hur man gör luffarslöjd och har bl a gjort en stjärna och ett kors helt utan beskrivning. Nu är det dock ett tag sedan jag gjorde något, men jag tar gärna kort när jag ser något som jag vill prova på att göra själv eller önska mig.

Kram Elin
Ps. tack för kommentaren i min blogg... välkommen åter till den!!!