lördag 5 november 2011

Till GÖTET!

Godmorgon alla sköna!



Min ros sen i höstas...


Idag så ska jag o mannen åka till "lellatösa" i Göteborg.
Känner att jag orkar det,har ju vilat tre dagar nu.
Men visst blev det en pärs,men lindrigt ändå mot många andra tror jag.
Vi tar tåget på förmiddan ,sen när Elin kommer från sitt jobb så ska hon o jag (gubbarna med)  gå på HAGA en stund.
Jag fick ju som ni vet en plättlagg utav barnen när jag fyllde år,sen fick jag ett presentkort på HAGA HEM...
..Som är en alldeles förträfflig affär för mej!
Ni kanske varit där?
Så jag ska shoppa upp vartenda öre...Tror jag iallafall..ska bli såå kul!!

Ni glömmer väl inte min UTLOTTNING började 2 november.GÅ IN PÅ DET INLÄGGET!

Ha en fridfull  ALLA HELGONS DAG







           Tantvarning är när du:

"Tycker att" husvisning på söndag" låter mer upphetsande än "snabbis på fredag"
Sitter på krogen en fredagskväll och gäspar och vill gå hem-
fast klockan bara är elva.
Lyssnar på P4.
Tänder på män i tveedkavaj."

Nåt att tänka på!

**********************




                                                       Vattendroppar på lövet...

16 kommentarer:

anise sa...

Men va kul att åka till Göteborg.. älskar den stan...våran tös bodde där för några år (eller några och några)det är nog 12år sen..kul att få shoppa lite..ha nu en riktigt skön vistelse i Götet vännen!!
Kram på dej
Anita

Änglarna finns sa...

Åhh så mysigt det låter!!
Är övertygad om att du shoppar upp allt..underbar butik!!
Ha en fortsatt mysig dag!!!
Kram Annika

Vikeskärs hem och vardag sa...

Hej och tack :)
Nej, jag får hoppas att det inte är något allvarligt. Vet bara att det är cellförändringar så om 1 månad ska det undersökas mer.
Hoppas du får en fin helg med massa skoj :)
Kram

Frida sa...

Mysigt med Haga, ha det så trevligt :) Kraam

Tess sa...

Vad kul!!!! Hoppas du hittar mkt som du tycker om.......Hälsa Elin å Kristoffer!

Elzie sa...

Ja, då har jag varit "tant" hela livet för jag har alltid lyssnat på P4, haha.
Hoppas ni får en trevlig helg i Götet och att du hittar riktigt mycket du kan slänga ut dina pengar på!
Kram Elzie

Stina sa...

Kram till fällens fru.

Jo, Majsingen mår bra och är hur duktig som helst i skolan. Det kan du hälsa han med fårbyxorna.:-) Kram Stina

Gardenhouse sa...

Vad kul för er att fara till götet och vara med lilltösen :)
Kul med shopping också, vilka bra affärer att få present kort på...
Tur du piggnat till ;)
Ta väl hand om varandra nu och ha det bäst!
Kramar Sussi

Anonym sa...

Hei Gunilla. Jeg har kosa meg med "rester" av all den gode osten vi fikk av dere. Vi har hatt gode venner på trivelig kos med gode "svenskeoster". HERLIG.
Ha en trivelig dag i Gøteborg. Klem Bjørg og Olav. HIls Jøran og alle kjent.

Skogslyckan sa...

Nu har jag anmält mig till ditt lotteri. Har ju varit lite frånvarande några dagar pga reportaget. Men nu är jag tillbaka igen. Ha en fortsatt fin helg!
Kram Pia

Torpliv sa...

Så härligt det låter med Göteborgstur. Var flera år sedan jag var i Haga, men det är ju så mysigt att gå omkring där bland alla små butiker och caféer. Hoppas ni får en härlig dag med riktigt fint väder! Kram Petra

Patricia sa...

Härligt med en liten tripp till Götet, hoppas du hittar något fint .. =)

Åh vilken vacker bild på rosen .. riktigt fin!

ha en fortsatt fin helg1
Kram Patricia

syster sa...

Tantvarningen gillade jag ..hahaha.
Ha en härlig dag i Götet..

Vita Falkens Lantliv sa...

Hoppas du fick en underbar dag i Gbg!

Kram Susanne

annashusidingtuna sa...

Hej!
Kul att du hittade nig för då hittade ju även jag hit!! Hoppas du haft det toppen i Göteborg och att du hittat mycket fint!
Kul tantvarning!
Kram Anna

Gunillasljusglimtar sa...

Björg!Göran hälsar så gott tillbaka till er! Åh va trevligt det är fler som fått smaka svenskeosten! Kram på er hälsa själv du..Gunilla