torsdag 17 november 2011

Bömb idag!

Morn,morn!


Min lika fina pellis i stugan.

Idag är det ett planerat inlägg,går av jobbet på morronen,direkt till far o städa o va lite social.
Sen ska jag ett ärende åt gubben i Skövde där då på Biltema.
Ska köpa halkskydd till våran trappa och altan i stugan.
Glashalt där sist,vi har ett par pensionärer som sätter på värmen nån dag innan vi ska dit och händer det dom nåt vore ju för retligt!! Eller hur?
Näe sen så drar jag fort som attan, för klockan halv två har vi möte på jobbet, till halv fem.
Sen ska jag och min man SPELA bingolotto,hihi han har köpt jubileumslotter,20 år sen starten så det ska vi fira, och tro att vi vinna mycket!

Ha en fin torsdag alla där ute ♥




               "Att leva är så häpnandsväckande att det inte blir mycket tid över till något annat."

***************************************************************************


                                                Dessa kan vara mycket pengar värda...hihihi..

13 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Godmorgon!
Önskar dej en härlig dag..med bl a besök hos lilla pappa!
Lycka till ikv på bingolotto!!!
Kram Annika

Lilla Rummet sa...

Godmorgon!
Ja, det är halt på många ställen så man får tänka var man sätter fötterna.
Lycka till på bingolotto.
Önskar dig en fin helg.
kram Britt

Anonym sa...

Hej Gunilla,
Bra att du investerar i halkskydd då det är väldigt lätt i alla åldrar att halka och bryta sönder sig,men då det gäller bingolotto så hoppas jag att du ändrar dig och du välkomnas hjärtligt till LIVEBINGO i Medis 18.45 då vi konkurerar med extra Trisslotter i utlottning där kan du verkligen bli rikligt belönad,GP får ju inte spela då han är kontrollant,hoppas vi ses på LIVEBINGON

Hälsningar Lunkan

Här är gudagott att vara ! sa...

Lycka till med era lotter, och ha en bra dag ! ( Själv vinner jag aldrig på lotterier...kanske det beror på att jag aldrig köper några lotter ;))

Kram Anneli

Vardag och flärd sa...

Men kära hjärtat vad du håller på, ska du inte sova nån gång???
Halkskydd behövs verkligen i dessa tider.
Lycka till med lotterna!
Kram på dig!
Eva

Elzie sa...

Ursäkta om jag frågar, men har du sovande nattjobb? Låter som du skulle behövt åka hem och sova efter jobbet, haha.
Ja, nu får man vara aktsam med var man sätter både fötter och bil. Inte alls roligt att köra nu när man inte vet om det är halt eller inte.
Hoppas ni vinner riktigt mycket i kväll.
Kram Elzie

Patricia sa...

Oj va du har att göra .. hi hi.

Jag var med lite småsugen att prova spela Bingo-lotto, har inte gjort det på år och dar men tänkte det hade varit lite kul i kväll men så har jag en Healing-kund kl 18 så jag tror jag skippar det .. =)

Va skönt att ni får hjälp att sätta på värmen, så skönt att komma ut till stugan och slippa frysa ihjäl första stunden .. det tar ju sin tid att få upp värmen när det stått kallt ett tag .. så det vore ju för illa om de halkade när de är snälla och hjälper er .. =)

Må så gott!
Kram Patricia

Gardenhouse sa...

Ja du vet ju vad du gör idag, helt klart full tecknad!
Lycka till i kväll nu...
Kram Sussi

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Hej vännen
Kikar in för & önska
en härlig helg
Kramisar
Sus

Änglarum sa...

Hej! full rulle hos dig i dag! usch möte på jobbet,lät inge kul :( ja du detta Biltema ,jämt skall gubben in där ha ha..tur vi har nära! Lycka till med Bingot i kväll! kramiz Jessica

Frida sa...

Lycka till på bingon :) Kraaam

Linneskåpslycka sa...

Tur det finns såna där halkskydd,det är lite lurigt med hala trappsteg.
Hoppas du har turen ikväll på bingo:)
Ska nog kika lite oxå men har ingen lott.

Önskar dig en fin kväll.
Kram

Lisa sa...

Hej sötisen..Ja såna halkskydd skulla behövas här med. Hoppas ni vann nåt riktigt fint nu. Må så gott..

Kram Lisa