torsdag 3 november 2011

Så tråkigt blev det...

Goförmiddag!

Ja det känns snopet att självaste "farmor" dök i vinterkräksjukan eller vad det nu är...
Bättre idag men så svajig man är efter en dag i kräkets tecken!
Jaa men som ni vet så tog Wilma över rodret här igår,hon var så nöjd över sitt inlägg och jag blir ju givetvis rörd över det.
Jag hann att gå in med saftbrickan till henne men kände att det var nåt som inte var bra.
Vi hade ju en fin tisdag ihop ialla fall,som tur var.
Vi var ju på vårat Mösseberg o tog lite kort o fikade o plocka KOTTAR,det fanns massor...
Sen kom ju detta filmteam som stannade o pratade(Kan berätta att filminspelning är nåt som alltid intresserat mej)Haha jag frågade om dom inte ville ha några statister men det behövdes ej.En kille skulle väl spela död i vattnet,men vi kunde inte vänta för vi börja frya.
Idag i tidningen så var detta reportage med i våran tidning,det var lite skoj faktiskt! Hoppas det går bra för dom för dom hade inte mycket pengar att röra sig med skrev dom.
Jo men flickorna tog hand om det verkligen här igår,dom plocka ur diskmaskinen,dom plocka bort,städade deras rum,ja jag gjorde ju inget som sagt.
Nu är jag slak igen så det får nog bli lite mer vila innan jag tittar in till er!

Ha en fin torsdag ♥



GLÖM EJ MIN TÄVLING ATT VARA MED I!



                                                  "En del av hälsan är viljan att bli frisk"

                                    ********************************************




                                                    Lite saft o pepparkakor till tonåringen...



Problem med bilder så det får bli denna bara nu då...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så skönt att du har blivit bättre. Kräksjuka är något av det vidrigaste som finns, enligt mig, men det går ju ganska fort över, även om man blir litet matt i några dagar. Kram på dig från Eva L. i Blekinge.

Maria sa...

Usch å fy....skönt att det går åt rätt håll. Krya på dig nu och ta det lugnt. Kram Maria

Anonym sa...

Hei Gunilla. Bra du er litt bedre i dag. Du har noen fine barnebarn, og Wilma hadde så fint innlegg på bloggen i går. Ha en fin dag. Hilsen Bjørg

Frida sa...

Va skönt att du är på bättringsvägen, inte kul de dära... Kraaaamiiiis

Elzie sa...

Skönt att den går över relativt snabbt i a f. Hade något i magen jag också, vet i gudarna vad det var, men idag känns det bra, haha.
Ha en riktigt fin kväll. Själv ska jag måla, efter besök idag både av "hundklippare" och så mitt eget hos mor.
Kram Elzie

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Stackare, fy...
Det är det värsta som finns, magsjuka, då har man vilken annan åkomma som helst känns det som :)
Krya på dig nu gumman.
Stor kram
Jessica