onsdag 2 november 2011

♥ Idag firar vi tredubbelt ♥

Godmorron ALLA goa läsare!


Börjar med att säga GRATTIS till mitt barnbarn som fyller TONÅRING idag ♥  Wilma ♥
Så det får ju firas här idag nu när dom är kvar här, barnbarnen...

Sen så är det  1 ÅRSDAGEN  av mitt allra första inlägg av bloggandet, 2 november 2010...

Sen är jag såå nära tiotusen besökare så det kanske till och med hinner bli det innan kvällen nalkas.

Så allt detta vill jag naturligtvis fira med en liten tävling.
Så häng med nu alla gamla,nya vänner så ska ni få chansen.
Ni får gärna maila mig om ni vill, jag skriver av dom  lotterna.  gunilla_58@hotmai.com


Tre vinnare dras lördagen den 19 /11 kl 19.00.
Gubben här, ber på sina bare knän att han vill sköta dragningen (som vanligt).
Så det låter vi honom sköta då.

1 lott =  kommentar i ett inlägg.
2 lotter  =kommentar + länka bild på eran blogg.
3 lotter = kommentar,länka o följare av min blogg!

Ganska enkla regler eller hur?
Nu ska ni få se om det är nåt ni vill ha!










 1:a vinst är ett kuddfodral som det står så här på : I den här kudden kan ni gömma era tankar,er glädje,er längtan,era önskningar,era drömmar,era hjärtan,era sorger, ert hopp,er kärlek era tvivel och er vänskap. LEV VÄL!
Lite tänkvärda ord som man kan lägga huvudet på!

2:a vinst är en vävd kökshandduk som är egenhändigt gjord på dagcenter här i stan.

3:e pris är ett HEMLIGT pris...kan väl vara nåt att vänta på!



Ha en go' onsdag alla...♥





"Gör saker för lusten och glädjens skull"

**************************************

44 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Godmorgon vännen!!
Säger Grattis, först till barnbarnet!!! Sedan givetvis till din blogg!!!
Klart jag vill vara med i din utlottning...tar gärna 2 lotter.
Är snart dags även för mej att ha ett litet lotteri.
Önskar dej en underbar dag!
Kram Annika

Vardag och flärd sa...

Grattis till barnbarnet och grattis till din härliga blogg!!
Klart jag tittar in till dig idag och jag ska ju tävla men det skriver jag om lite senare, eller förresten jag vill ju ha 3 lotter. Men jag länkar senare under dagen och följare är jag ju redan.
Och du - det är kuddfodralet jag vill vinna denna gången, det är ju helt underbart fint! Tala om det för gubben!
Kramar Eva

Anonym sa...

Hej Gunilla,måste bara göra ett litet inlägg idag och hoppas du når målet under dagen skall på alla sätt och vis försöka påverka några "vänner " att kolla din blogg under dagen ,och så är jag mycket nyfiken på GP:s kontrollant/lotteriföreståndare då det gäller nästa dragning...
Hälsningar Solveig+Bengt

Anonym sa...

Hei Gunilla. Tenk at du snart har 10000 som har vert på bloggen din, og det på kun 1 år. Gratulere med dagen, og til dit barnebarn som fyller år. Var på sykhuset til utredning i går. De skulle kanskje få en fortgang på det, men vi får se...Ha en god dag. Hilsen Bjørg

neas place sa...

hej hej farmor jag är jätte gärna med i din tävlig.
för mig blir det 3 lotter....nu är det bara hoppas på tur.
hoppas också att du kommer upp i 10000 tittare.
kram Linnea.

Vardag och flärd sa...

Hej igen vännen! Nu har jag länkat så nu är jag med på riktigt! Blinkblink till gubben!
Kram Eva

Tess sa...

Klart jag vill vara med i din tävling! Denna gången hoppas jag på tur! Kram å krya på dig Mamma!

Änglarum sa...

Grattis till alla dina besök! så klart jag hänger med 3 lotter tack :) full pott! krya på dig! kramiz Jessica

Vita Falkens Lantliv sa...

Hejsan!

Klart jag vill vara med och fira allt detta roliga:) Jag tar 3 lotter, tack!

Kram Susanne

Gardenhouse sa...

Klart jag vill vara med! Tar två lotter så länge då jag inte har nåt av de konton som krävs för att följa bloggen och det gör jag ju ändå...
Kram Sussi

Mitt krypin sa...

Vill väldigt gärna vara med i din utlottning.
Norpar 3 lotter.

Kram Anna

Vi i Villa Ville kulla sa...

Men hej på dej Gunilla!!Först måste jag säga att du får krya på dej från kräksjukan usch finns det ngt värre....Sen ett stort GRATTIS till BLOGGEN och till ditt BARNBARN!!!
Va kul med en utlottning!!Jag tar 3 lotter..
Ha de så bra!!
Kram Lotta

bakom berget sa...

Hejsan hoppsan! Självklart vill jag oxå vara med här. Jag tar TRE lotter och hoppas på turen.
Hoppas du mår bättre nu.
Kram från Åsa.

freddesvitahem sa...

Jag är gärna med på din lilla tävling.
Ett Grattis till dig med.
Snor åt mig 3 lotter.
Varma kramar.
Tack för du kikar in hos mig.
Det gör jag med fast inte alltid lämnar spår.
Kramis

Elzie sa...

Klart man vill vara med och tävla. Jag tar tre lotter.
Kram Elzie

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej Svejs
Jag vill vara med :))
Ohh va kul!
Jag tar 3 lotter, följer gör jag redan, skriver gör jag nu :)) länkar från mig.
Kram kram
Jessica

Anonym sa...

Bengt o Solen! Jag når snart målet ska du se...Ja gubben är ju van att vara kontrollant så det blir nog bra,hihi...Då skriver jag varsin lott på dej o Solveig..Kram på er Gunilla

Här är gudagott att vara ! sa...

Hej !
- Kul att du tittade in hos mej !
Här var det riktigt trevligt att vara ! - Vilken otur att du skulle bli sjuk när du hade dina barnbarn på besök...och magsjuka är inte kul :( !
- Men vilken duktig bloggerska du hade som stand in !
Vill gärna vara med i din tävling, och tar 3 lotter, och hoppas på tur !
Kram / Anneli

Anonym sa...

Hej hej ... jag tar 1 lott .. puss! /wilma

Anette sa...

Halloj vännen
Klart jag vill pröva lyckan hos dej också :)
Tar såklart 3 lotter .
Ha de så himlans bäst vännen
Kramen Anette

Sommaren fryser till is... sa...

Hej på dig!
Hoppas att du mår bättre nu. Vilket underbart inlägg av Wilma, och vad rediga de är! <3

jag tar 3 lotter... länkar, följer o kommenterar.. :)

Puss o kram <3

Torpliv sa...

Jsg vill såklart också jättegärna vara med i din utlottning! Länkar för två lotter och håller tummarna... =) Kram Petra

Rosalinda sa...

Hej,
jag vill gärna vara med i din fin utlottning.
Tar en lott tack, snälla :)
Och hoppas på tur !

ANNIKA sa...

Spännande!
Jag följer och tar 2 lotter och hoppas att turen är på min sida...
gustafsson.57@hotmail.com

Skogslyckan sa...

Grattis Gunilla till ett år! Och tack för dina alltid lika gulliga kommentarer, det värmer skall du veta. Klart jag vill vara med och uppfyller kraven för hela tre lotter, tack.
Kram Pia

Lena/isklockan sa...

Grattis så mycket. Hittade hit via goa Pia på Skogslyckan. Jag vill jätte gärna vara med. Jag har länkat = 2 lotter.

Kram

Spacegirl sa...

Jag är gärna med :-)
Jag tar TVÅ lottr och här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/november/19-november-utlottning.html

Spacegirl_@spray.se

Lili sa...

Jag är gärna med,och tar en lott.
Hoppas på tur!
mail:he-jasmine@163.com

anise sa...

JAAAA!!! Jag är gärna med i din fina utlottning...3 lotter till mej tack...med hjälp av mitt barnbarn(10år gammal är hon)det säger en del om mina datakunskaper hihihi...men fortfarande vet jag inte hur man länkar...iaf.kommentar följer LÄNKAT...
Kram på dej
Anita

Elins Lantliga Drömmar sa...

Hej!
Fin blogg du har. Grattis till 1-år! Själv har jag nyligen börjat blogga själv... välkommen att ta en titt ;))
Självklart vill jag vara med i utlottningen och tar 2 lotter och hoppas på tur. Super fina vinster!

Kram Elin A
http://granbackeninterior.blogspot.com

Rapport till Vänfors sa...

klart jag vill vara med, länkar kommenterar och följare är jag ju redan så då kanske det räknas?

Kram Annika

Anonym sa...

Jag tar en lott:)
Ha det bra!
/ Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

pst!! är gärna med på en lott..
kram

Nyanser av vitt sa...

Grattis Grattis och Grattis :O) Jag är gärna med i din fina utlottning och länkar hos mig.
Kram Agneta

syster sa...

Här kommer syster infarande som givet vill vara med och tävla med en liten lott:)

sandra sa...

Grattis till 10 000 besökare! Jag tar en lott tack! Kram sandra.

Anonym sa...

Gratulerar till många besökare :) Jag vill va me och fira. 1 Lott!
kramar
/Jasmine
kladdkaka1984@hotmail.com

Therese sa...

Jag är gärna med i din utlottning!
Har länkat på min blogg.
tjalen.blogspot.com

Mvh Therese
tjalens@gmail.com

Ewa`s Galleri sa...

Hallå
Har missat din tävling ,klart jag är med, länkar hos mig
Tar 3 lotter
ha en bra dag

Anonym sa...

hej hej Mamma jag är ju inte bekant med detta bloggspott eller vad det nu heter mina kära barn lurar in mig i denna värld, kan man välja hur många lotter man ska ha ?? nej då jag tar väl en lott då ! men vill inte ha en rosa borrmaskin bara :):)hälsn den älsta och enda sonen chrille

E-B sa...

Trippelgrattis!
Två lotter tar jag!

Anonym sa...

Så roligt! Stort grattis från mig!
Jag är självklart med på en lott! Hoppas på lyckan! Redan imorgon också, så spännande. Ha en fin helg. Kram

katha´s kortmakeri sa...

Stort grattis!
Länkar och hoppas på dubbel tur.
Kram
Katha

Felix sa...

Grattis till ett år i bloggvärlden! Jag hittade hit och är gärna med i din fina tävling. Jag länkar med bild och tar två lotter. Sedan hoppas jag på tur i dragningen! Kanske kan det bli en namnsdagsvinst...? ;-)

Novemberhälsningar
Elisabet