söndag 20 november 2011

Dragningen gjord i natt av Herr Pettersson...

Gomor'n alla goa läsare!

Visst är det väldans kul när man ska ha en utlottning,väldigt kul att vara med på andras också.
Min man har ju liksom tagit det som hans "roll" på min blogg att han sköter det snyggt och proffsigt.
Han är ju kontrollant på den ene bingon som går av stapeln på torsdagar hemma i stan också.
Så där är han allt o kollar läget en gång i veckan.

Men nu ska vi INTE dra ut på det l-ä-n-g-r-e....





Den första vinnaren som vann kuddfodralet är: ÅSA med bloggen Bakom Berget





GRATTIS till dej,maila mej din adress så jag kan skicka iväg det i veckan.



Den andra vinnaren som vann den hemvävda kökshandduken är: ANITA med bloggen Anise






GRATTIS till dej,maila mej din adress du me'

Den tredje som vann det hemliga paketet är: AGNETA med bloggen Nyanser av vitt





Maila adress vännen!


GRATTIS till er och tack till ALLA goingar som vill vara med på mina utlottningar.
Och som gör att besöksantalet bara ökar.
Då har man ju också LUST att blogga vidare...
Mannen hälsar här och hoppas ni inte ger upp ni som ej vann, det blir fler utlottningar!!

Ha en fin söndag ♥









Denna gamla brandbil står utmed en väg nära staden hemma...





...Likaså detta härliga hus!
Har nog visat det förut men gillar såna kort...







"Vänskap är som ett bankkonto: man kan inte ta ut gång på gång utan att sätta in något."

***********************************************************************************

13 kommentarer:

Änglarum sa...

Gomorra! var tvungen att kika in o kolla dragningen ;) nyfiken i strut som man är... Stort Grattis till de lyckliga vinnarna o tack för en fin utlottning...här vräker det ner,så den tilltänkta tipsprom blir 11 kaffe hos våra bekanta i stället ;) kramiz Jessica

Unknown sa...

Grattis till vinnarna och tack för en fin utlottning!
Ha en mycket bra söndag!
Kram
Nelya

anise sa...

Nämen vilken GLAD Anita som kikar in hos dej på morronkvisten..TACK till Herrn i huset som drog min lott...så kul att vinna en av dina fina saker,det trodde jag aldrig.. TUSEN TACK!!!Ha en toppen bra dag
Kram på dej
Anita

Anette sa...

Halloj vännen
Tack för en fin utlottning och stort grattis till vinnarna :)
Häftig gammal brandbil .
Ha en härlig söndag,jag drar snart till jobbet.
Kramen Anette

Tre Tanter sa...

Grattis till dina lyckliga vinnare och ha en fin söndag!
Tre Tanter.

bakom berget sa...

Heeej! Åhhh va glad jag blev nu. Tänk att det var jag som vann. Tack så himla mycket och hälsa den duktiga lottdragaren :-)
Nu sticker jag iväg på keramikkurs en stund. Min adress kommer senare idag.
Kram på Dig!
Åsa.

syster sa...

Grattis till dom.. Ja jag visste det inte skulle bli jag:(

Äppelblom sa...

Ett litet avtryck från mig, så att du ser att jag varit inne och kikat!
Ha en fortsatt fin söndag!

Vi i Villa Ville kulla sa...

Men nu ÄNTLIGEN kan jag kommentera här igen!!!Har försökt i flera dagar...Skulle kolla läget med dragningen av dina fina vinster!!Bättre tur nästa gång!
Tack för en mysig utlottning det förgyller verkligen dagen min vän!!!
Kram Lotta

Vardag och flärd sa...

Grattis till vinnarna! Men jag får nog ta herr Pettersson i örat Eftersom jag inte vann!!
Göksäter ligger mitt på Orust ngefär. Säg till om du åker dit nån gång så kan vi ses!
Kramar Eva

Madeleine Berglund sa...

Heeej!

Tack för de fina orden... :)
Men du, vilket underbart hus och brandbilen... Helt fantastiskt!!! Så mycket känsla!!!

Kram Madeleine :)

Rapport till Vänfors sa...

Grattis till vinnarna:)
Låter ju bra att det blir fler tävlingar...är ju så spännande.

Kram Annika

Vita Falkens Lantliv sa...

Tack för en fin utlottning! Och ett stort grattis till dom glada vinnarna:)

Kram Susanne