torsdag 24 november 2011

Bloggläsare...♥

Mors på er alla glada!
Jag är extra glad idag, iförrgår pratade jag med en tjej som jag träffar ibland genom jobbet.
Det är så kul att läsa din blogg men kan inte kommentera längre genom telefon.
(Är tydligen svårare,säger dottern också.) Men läser den VARJE morgon!...Hm,hur lång tror ni JAG blev då? Jo minst en o nittiofem!!
Igår när jag var hos frissan (min mans styvdotter är det) så säger hon att :Jadu Gunilla,är allt inne och läser din blogg mellan varven..Åh va kul att du gör det säger jag, för ibland tror man inte att en del läser den.
Kommer hem från frissan så ringer jag upp en väninna som jag träffar på "Våra Psykträffar" ni vet?
Vi ska ha träff nästa vecka hos henne...TEMA Lååångklänning,ska bli skoj för jag har köpt en fin på myrorna i Skövde.Nog om det, då säger hon,jaa Gunilla jag läser DIN blogg men har inte lärt mej kommentera!! Tycker till och med att jag läser din blogg mer än  våran Falköpings tidning...För du skriver Live!
Då blev jag faktiskt rörd ska ni veta,herregud,tredje person på två dagar.
Sen i går efter lunch ner till affären och handla,träffade min bonusdotters svärmor..Du jag läser allt din blogg,har fått adressen av Malin...Mm,mja,guud ååh va kul,berättade för henne att jag fått sån respons på bloggen bara de sista dagarna...
Jag blir så glad,rörd och otroligt stolt att jag vågade starta denna blogg.
Sen vet man ju inte hur länge det håller i sig men kul så här långt.
Att även få "träffa" så mycket nytt folk som man lär känna.Helt otroligt!
Japp nog om "skrytet".
Nu måste jag köra på om jag ska hinna med alla åtagande.

Ha en fin torsdag mina vänner ♥




                                            Fler bilder från Vårgårda...Fröken Fräken!

                                                                           Myyys...



                                                                        Fler bilder...



                                                                    Fröken fräken!




                                                        "Var stolt över att du är den du är!"

                                         ***************************************



22 kommentarer:

anise sa...

Gomorron
Vad kul när man får höra sånt..det är väl klart att du ska sträcka på dej...ända upp till 2 meter tycker jag!!!Hoppas att du får en härlig dag goa du..Kul att gå på "psykträff" i långklännig oxå.. HÄRLIGT
Kram på dej
Anita

Anonym sa...

Hej Gunilla,
Roligt att du har så många läsare,även vi på Leabygatan läser bloggen varje da vet inte om kommentarerna funkar men försöker allt som oftast kommentera dina bloggtankar.
Hälsningar Solveig+bengt

Änglarna finns sa...

Godmorgon!
Såå kul med att få den responsen!!
Förstår att dom läser din blogg...det gör ju jag också..hihi...
Antar att håret blev bra..?? Idag är det min tur..skall bli så skönt!!
Önskar dej en mysig dag i stormen!
Kram Annika

Anonym sa...

Hei GUnilla. Jeg er også inne og leser din blogg nesten hver dag. Du skriver så fint om verdagslige ting. Det var moro å se blider fra Frøken Freken. Klem Bjørg

Vardag och flärd sa...

Gunilla, så kul för dig att vänner i din närhet också läser bloggen! Den är så härlig och du visar så fina bilder. Jag måste bara komma till Fröken fräken ser jag!!!
Kul att gå på fest med långklänning, tur att du redan har fixat en.
Ha en fin dag vännen!
Kram Eva

Här är gudagott att vara ! sa...

Visst är det roligt att få respons på det man gör ! - Alla människor blir glada över beröm. - Men tyvärr är vi dåliga överlag på att säja positiva saker till varandra !
- Psykträff verkar vara en rolig grej att gå på, och dessutom att ha en långklänning på sej är ju underbart !
Ha det gott och sköt om dej !
Kram ♥ Anneli

Anonym sa...

hej Bengt! Ja det är så kul att ni läser den må du tro. Svårt med kommentarerna ibland har jaag förstått! Ha det gott Hälsa frugan..kramis Gunilla ♥

Björg! Jaa det är så skoj att du följer mej o mitt liv...Hoppas du känner dej bättre vännen ♥ Kram Gunilla

Anonym sa...

Jag läser allt din blogg jag också!!! Så det så! Kram Carina.

Patricia sa...

Men gud så kul med all respons .. ha ha.

Jag är inne i raka motsats-perioden, ser att många besöker sidan men färre o färre som kommenterar och då undrar man ju varför men antar att de inte gillar det jag skriver om då .. men men, inga världsliga bekymmer direkt .. hi hi.

Vilket mysigt ställe du visar bilder från .. sånt där "farligt" ställe .. =)

Må så gott!!
Kram Patricia

Änglarum sa...

Hej! ja visst blir man stolt som en tupp,att faktiskt många läser det man skriver...det bästa med bloggen är ju all respons o alla härliga människor :) som gör att man fortsätter..ja nu har jag smugit fram en o annan liten tomte! jag vet att det är tidigt men bara små ;)) ha en fin dag! KRAMIZAR JESSICA

Rapport till Vänfors sa...

Vet du vad? Jag läser också din blogg...ofta:)

Bloggkram Annika

Gunillasljusglimtar sa...

Carina! Va glad jag blir att du läser här också!! Kramis Gunilla...

Maria sa...

Visst är det kul med respons på ens blogg. Många som läser som man inte vet om. Och alla skriver ju inte en kommentar ju. Ha de gott vännen

Kramar till dig från mig / Maria

skifferhuset sa...

Så härligt det måste kännas när man får respons på sin blogg! Var riktigt stolt, Gunilla! Tycker du skriver så härligt och fina bilder oxå å då har jag ju inte varit "inne" hos dig så länge! Kram Iréne

Tess sa...

Åh vad kul att höra <3
Puss på dig :) Kram!

Hanna sa...

Klart att du får så mycket beröm för bloggen och många läsare.
Ha en fin kväll!
Kram HAnna

Skogslyckan sa...

Och här är en till som läser, även om tiden varit sanslöst stressad det sista. Vad kul det är att höra att folk läser, och man blir lite extra glad när det är folk i familjen och nära. Fast de brukar knappt aldrig kommentera. Har äntligen lite bloggtid och sitter här och tar mig en runda. Missa inte min juldukning i helgen!
Kram Pia

Lisa sa...

Hej gumman.. Men jisses såååå roligt att få en sån respons. Klart du ska vara minst två meter efter allt de. Så härligt, glad jag blir för din skull du goa människa där. Klart dom läser om dig. Jättefina bilder du har tagit och bjuder på. Önskar dig en fräck fredag och en underbar helg...

Kram Lisa

Gardenhouse sa...

Kul att så många läsare ger sig till känna! Annars vet man ju inte vilka det är som läser men inte kommenterar...och det brukar ju vara ett antal varje dag.
Och din liveblogg är ju kul :)
Kram Sussi

Elzie sa...

Visst är det roligt när man får respons. Tror inte nån vet om att jag har nån blogg!! Inte i familjen i alla fall, haha. Skulle nog inte våga skriva då!!
Hoppas du har en fin kväll.
Kram Elzie

Vita Falkens Lantliv sa...

Inget skryt inte;) Så fantastiskt roligt för dig:)))) Och jag instämmer, gillar också att läsa din blogg:)


Kram Susanne

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej fina Gunilla.
ohh va roligt att få höra, man skriver ju från sitt hjärta och delar med sig av sorg och glädje, klart man blir glad om någon uppskattar det :)
Ha en jättemysig fredag.
Stor kram på dig.
Jessica