tisdag 1 november 2011

...Bara lite över hundra kvar tills onsdag...

                                         Godmorgon!

Oj så många besökare jag har,det kanske blir just tiotusen just i morgon när Jubileet går av stapeln...
Idag tisdag så ska jag ge mej till torget tidigt efter jobbet.
Ska inhandla den finaste krans till lilla mamma,till mina svärföräldrar också, och lägga på kyrkogården till helgen.
Sen kommer de största barnbarnen till mej för att vara med farmor lite egentid.
Dom har ju lov denna veckan nu.
Så då brukar det pratas så till vida,för vi snattrar ganska bra alla tre.
Sen så lagar vi väl lite mat tillsammans o tjötar än mer,hihi..

Ha det så gott själva ♥






                                                  "Var rädd om din entusiasm"

                       ***********************************

12 kommentarer:

anise sa...

Grattis till så MÅNGA besökare.. Nu kan du plussa på en till..hihi.. håller tummarna att du får riktigt många till ditt Jubileum ...härligt att få egentid med barnbarnen..jag ska få rå om ett av mina imorrn..MYYYSS!!!
Kram på dej
Anita

wilma sa...

HIHI...... Ska bli så roligt , ses om en stund puss/wilma<3

Anonym sa...

Ha det riktigt gott med de goa barnbarnen. Kramar från Eva L. i Blekinge.

Änglarna finns sa...

Håller tummarna för att du kommer upp till tio tusen...jag kan gå in många gånger...hihi
Ha en underbar dag med barnbarnet..såå mysigt!!!
Kram Annika

Tess sa...

Ha en mysig dag i höstmörkret...Kram ♥

Patricia sa...

Funderar på att ta mig till mormor & morfars och farmor & farfars grav till helgen, är lite dålig på att besöka dem tyvärr, men tänker på dem desto oftare och det räknas hoppas jag .. hi hi.

Va kul att fu rå om barnbarnen och tjöta lite .. hoppas ni får det riktigt mysigt!

Må så gott!
Kram Patricia

Gunillasljusglimtar sa...

Eva i Blekinge!
Japp ska ha en sköön dag med dom.Dom är så stora så dom tar hand om farmor,hihi Kram på dej Gunilla ♥

Tess!Jaa den är mörk men får tända upp med lite ljus...Kramis Mams ♥

Gardenhouse sa...

Ja då är du en närmre nu med... Kul med många läsare!
Vilken mysig dag ni ska ha :) man blir avis såhär från jobbet ;)
Kram Sussi

Linneskåpslycka sa...

Fin blogg du har:))
Kul att du vill vara med i vår utlottning:)
Önskar dig lycka till;)

Kram från BjörkeVävstuga

Änglarum sa...

Hej! har precis hämtat min åring som varit hos sin mormor även min brors lilla pojk var där.mysigt för mormor/farmor att rå om barna! hoppas ni har lika mysigt...tack för Grattis hälsningen goa du! kramiz Jessica

Vardag och flärd sa...

Ja, din räknare tickar på, det är många som tycker om dig och din blogg.
Ha det nu riktigt gott med barnbarnen!
Kramar Eva

Hanna sa...

Så glad jag blir att du ville vara med i min lilla tävling.
Kram
HAnna