onsdag 21 mars 2012

Tur att natten finns!!

Morron på er!



Vilken tur att dygnet har EN natt,så man åtminstone ligger i sänga lite.
För det kan jag ej skryta om precis,att man ligger för mycket...
Det GÅR i ett!!
Fick sova några timmar i natt men så tidigt var det ljust tyckte jag men det kanske va nån lampa,hihihi..
Nu iväg till far,lediga dagen vet man vad man ska göra med eller?
Men först till lilla mammas grav på vägen dit.
Jobbade ju dygn i måndags så inga möjligheter då men går lika bra idag.
Så kul att få se lite blommor där...

Hej svejs på er o TACK för så goa kommentarer,är inte så redig som i tror,hihihi..bara försöker göra roliga saker  ♥


Kram Gunilla



"Ingen är så blygsam
 att han inte gärna hör beröm."

****************************



                  Detta från helgens bravader,stått i det som ska bli nya sovrummet(Gamla Verandan)


                                   Denna lampan är jag så rädd om,ska hitta en plats för den ska ni se..
                                                      Ut med de gamla ljungen,i me nytt!!
                    Haha,ser ut som plastkrukorna hör till hinkarna men NEEJ det stämmer ej,hihi

15 kommentarer:

syster sa...

Ja du håller i gång:) Ja du jag var uppe i går hos mamma eftersom jag jobbade i Måndags. Döm om min förvåning att det fanns inte en blomma där:( Men nu finns det från mig och pappa.kram

Gunillasljusglimtar sa...

Söss!
Jaa tiderna förändras,men inte glömmer man mams inte♥
Lycka till idag gumman..Spark i rumpen från mej..

hemma hos lilla mej sa...

Kikar in och önskar dej en fin vårdag vännen.Ha det gött.Kram Rita ♥

katha´s kortmakeri sa...

Ha de bra med lilla pappa jag har min föräldradag på söndagar då det är en bit att åka.
Klart du kan beställa av mig men Agneta brukar vara duktig på att lägg upp dem på en sida i sin butik så det är lättare att välja.Men säg bara till om du sett någon speciell sort eller bild du önskar så ska jag försöka ordna det. Som vanligt unika:)
Kram Katha

Änglarna finns sa...

Godmorgon vännen!!
Härligt att rensa och slänga en del!!
Ha nu en härlig dag hos lilla pappa!!
Kram Annika

Vardag och flärd sa...

Morrn på dig min vän! Det är med att sova ordentligt är tydligen ingen gåva som vi fått! Konstigt för man är trött och ändå kan man inte sova, ja ja det blir nog bra.
En liknande fotogenlampa har jag också fått av min pappa en gång i tiden, har gömt undan den för jag vet inte var jag ska ha den men nu påminde du mig så jag ska hitta en plats till den.
Ha det gott med din pappa!
Kram Eva

LissasVita sa...

Hej Gunilla! Trevligt du gillade äggen...visst kan jag göra några till dig om du vill det. Bara säg antal och storlekar.... Kramen Lisbeth

katha´s kortmakeri sa...

Hej!
De kommer nog hos Agneta snart....
Jag har just nu: Rödbeta,persilja,sallat,vaxböna,slärärt,plocksallat,ringblomma,pionvallmo,ringkrage,riddarsporre,pastellakleja,sommaraster,blåklint.
Några som är intressanta?
Kan inte lova att jag kan fixa dina önskningar just nu. Tyvärr.
Kram Katha

katha´s kortmakeri sa...

Toppen maila din adress så kommer de snart.
Kramen till dig vännen.

LissasVita sa...

Hej det fixar jag! Är det ok med 150 kr för alla och med frakt?Kramen Lisbeth

skifferhuset sa...

Hej Gunilla! Haha jag började undra om jag såg i syne.... men din bild med lampan å tyger, där ser jag min tapet..... har en lika på vårat kontor! Väldigt snygg är den;)! Hoppas du har en fin dag med din far! Kram Iréne

Vardag och flärd sa...

Hej igen! Du ska veta att jag blir också så jätteglad för dina kommentarer, det är så rart!
Jag bor på landet, mitt ute på vischan, och jobbet är också ute på bonnlandet. Men stugan har vi i ett samhälle så här är allt bakvänt!
Ha det gott vännen!
Kramar Eva

Rapport till Vänfors sa...

Tänkte väl att krukorna inte hörde ihop med urnorna. Ha ha, så löjligt det hade sett ut:)
Kram Annika

Änglarum sa...

Hej vännen!kikar in för att önska dig en fin Torsdag!kram Jessica

Elzie sa...

Vilken fin lampa du har fått. Ja, nu ska ljungen snart iväg. Ska bli skönt att få lite nytt i byttorna.
Vilka converse du gjort. Så himla söta. Synd man inte har någon liten bebbe på gång, haha.
Hoppas du får en fin torsdag.
Kram Elzie