torsdag 22 mars 2012

Rensning på G!

Mor'n!


Ja käre nån vilka rensartag jag kom i efter turen hos far min i går eftermiddag.
Började snygga till det på våran altan här i stan,så fort solen skiner då får man LUST!
Sen så gick det av bare farten,rensade på mina kläder,nu får det vara nog..
Om det inte blir nåt läckert till Pappas kalas.
Nä sen blev det en säck med bara ren skit,vet ni att det kan bli sånt ibland?
Herregud man måste rensa ordentligt förstår jag...
Sen blev det en tårtbotten bakad som ska vara till lördag,la den i frysen så slipper jag stressa ihjäl mej med att hinna baka bägge då!
Ska försöka föreviga den på kort om jag bara hinner..
Mitt gamla jobb med respektive vi bowlar en gång om året så nu är det dags på lördag,ska bli skoj!!

Nää nu måste jag ila till jobbet kära vänner ♥


Kram Gunilla


"Låt inte det du saknar
ta för stor plats!"

*********************



                                                                     Sån härlig burk!


                                                                      Visst är den fin?


                                             Denna altanen är stugaltan,ej den jag städa i går:))

11 kommentarer:

syster sa...

Jättefin burk var har du fått tag på den då?

Ja skönt det är att få rensa ut saker man ej använder..kram

Vardag och flärd sa...

Herre jösses, vad du håller på! Men det är så skönt att få rensa ut en massa, det är inte klokt vad man samlar på sig fast man inte ska göra det. Men lite nya kläder behövs väl alltid, tycker du inte det? Det gamla kan man ju skänka bort.
Ha nu en riktigt bra dag, vännen!
Kram Eva

Änglarna finns sa...

Godmorgon!!
Visst är det underbart..när man fått rensat och slängt massor!!
Jag tycker jag håller på jämt...men det konstiga är..att det alltid kommer in nytt..hihi...
Ha nu en härlig dag på jobbet...!!
Kram Annika

Äppelblom sa...

Hej Gunilla!
Du skriver så snälla kommentarer. Du är en riktig "ljusglimt".
Visst är humor viktigt, men ibland är jag bra nära att radera det jag skrivit, när jag tycker att det blivit för knäppt. Men, man kan inte hjälpa att man är som man är.
Ha nu en riktigt skön vårdag - för det ska jag ha!
Kram

Här är gudagott att vara ! sa...

Rensa var jag bra på förr...Nu samlar jag istället ! - Undrar vad det beror på ?
Burken tycker jag också om och er altan är så mysig ! - Härligt att få sitta där och äta goda måltider !
Kram Anneli ♥

Blommiga Rutan sa...

Javisst är det härligt att rensa och kasta ( eller kanske skänka bort) en massa då och då. Så skönt!

Vilken fin burk!

Ha en skön kväll och en bra fredag
Kram Anncathrine

Enelid vitt och lantligt! sa...

Visst är det härligt att få rensat lite! Det behövs ibland..:)
Fin burk på bilden.
Kram Carita

Änglarum sa...

Härligt när man får massor gjort! jag satte fart innan o putsa utsidan på mina fönster i köket,strök o dona,damsög osv... konstigt i bland får man massor gjort ;) som vanligt har du någe kul på gång!kram Jessica

Tess sa...

Ja jag fick lite gjort igår oxå....härligt när solen är framme! Jättesöt burk!

katha´s kortmakeri sa...

Super fin burk!
Men oj vad du kör hårt glöm inte njuta av livet vännen!
Kramen Katha

Annes vita rum sa...

Roligt att hitta till dig! Vilken jättefin burk. Såg dina fina virkade converse,dom är såå söta, funderar på att virka dom har sett beskrivning i veckotidningar. Så roligt med ett litet nytt liv. Våran minsta är 3 månader. Ha det så bra/Anne