tisdag 20 mars 2012

I väntans tider...

Hej på er!


Ja nu iväg på en liten utbildning på förmiddan,sen ledig till torsdag.
Onsdagen är det "Pappadags" ¨då vankas det städ och social samvaro.
Min man ska bli morfar o ja' "plastmormor" vilken dag som helst...
Drömde häromnatten om bebisen, får se om Conversekängorna passar barnet se'n.
Har virkat efter alla konstens regler två par såna,hahaha.
Kanske bättre på att sticka förstås men kul att prova.
Jag får ju gärna dille på samma saker hela tiden,pulsvärmarna höll i sig länge,förresten håller på än.
Har lite på lager nu ifall det blir vinter igen,hihi..


Ha en trevlig tisdag mina vänner ♥


Kram Gunilla


"Att bli verkligt skicklig på något,
hur obetydligt det än är,kan vara verklig lycka."

*******************



Ja dessa två par lyckades jag knåpa ihop!

17 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Så spännande för er med lilla barnbarnet! Du lyckas då med allt, nu fixade du converseskor! Jag försökte virka hur många som helst till Julia men fick ingen ordning på dem så jag fick köpa av en bloggvän. Vilken glädje vi har av bloggandet!
Nu ska du ha det riktigt mysigt på din lediga tid och rå om pappa också, hjärtat.
Kramar Eva

Änglarum sa...

Nä men gud va söta ;)) du avancerar du ;))) låter som du får en fin vecka.Här är det full snajs med,ska till en go vän innan jag jobbar i kväll !o i morgon på arbets ekg o diverse på Ryhov,ja dagarna rullar!kram Jessica

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej fina Gunilla.
Men va kul med barnbarnet :) Myyysigt!
Hellt otroligt va duktig du är Gunilla, du skulle ju kunna ha försäljning här på bloggen med allt fint som du gör!

Hoppas allt är bra med dig.
Stor Kram
jessica

katha´s kortmakeri sa...

Så läckra, den lilla gobit som ska bära dem kommer bli ur tuff.
Ha en fin dag!
Kram Katha

Anonym sa...

Så söta små skor!
Vad duktig du är!
Hoppas du får en härlig dag!
Kram Malin

LissasVita sa...

Dessa små människor...ja de tar sin plats i hjärtat! Så supersöta Converse...:) Kramen Lisbeth

syster sa...

Såå söta skor åhh blir alldeles sjuk att se sånt smått:)))

hemma hos lilla mej sa...

Bara så söta små converse.Vad skoj.Ha nu en mysig tisdag.Hoppas att utbildningen är bra.Kram Rita ♥

Här är gudagott att vara ! sa...

Du är då för himla duktig !
- Så söta och tuffa dom blev ♥
Underbart roligt med nya små människor som ska komma till jorden !
- Förstår att ni längtar på att underverket är här !
Ha det gott !
Kram Anneli♥

Änglarna finns sa...

Hej vännen!
Så duktig du är!!
Så mysigt att..vänta!!!
Härligt med lite ledighet..el ledig och ledig..du har ju fullt upp..:)
Önskar dej en fortsatt mysig dag!!
Kram Annika

Rapport till Vänfors sa...

Så sanslöst söta, gärna en bild på en baby(fot) med dom framöver:)
Läste i ditt förra inlägg om din mamma. Visst är det märkligt att man efter så många år på nåt vis ser hur den man mist är med? Min pappa dog för över tio år sedan men jag kan komma på mig själv med att "visa" honom vad jag gör eller småprata lite med honom.
Ha en fin kväll
Kram Annika

Tess sa...

Jättesöta små kängor, blir nog passande....
Ska bli spännande å se vad det blir för något:)
Kram å hälsa morfar!

Gardenhouse sa...

Ja snälla nån då så snygga! Vilket mode monster det ska bli ;)
Du är bra klurig du!
Kram Sussi

Fröken Tindra sa...

Vad roligt med bebisen! Skorna du virkat är jättesöta. Önskar att jag kunde virka.
Kram!

Gunillasljusglimtar sa...

Malin!Kanske är nåt för dej o bebben?? ♥ Gunilla


Söss! Ja tänk när du ska få ble ve såna...♥ Gunsan..

Tess! Ja undrar VEM av som som gissat MEST rätt sen..Hälsning från Elin allt väl..Kram Mams♥

Torpliv sa...

Så mysigt med bebis på väg! Och du är så duktig, så jättefina de är de små Conversen! Så sött med så smått =) Kram Petra

Cecilia sa...

Så söta Baby-Converse! Så kul med barnbarn.

Önskar dig en härlig kväll!
Kram Cecilia.