fredag 30 mars 2012

kneget drar...

Mor'n alla vänner!



Nu suger det i jobbtarmen igen,hihihi..Tur man har lite dygn att se fram emot.
Det ginge ju inte att slå dank så här,varit ledig sen i tisdags morse!
Joo men lite nytta har jag allt gjort ute vid stugan.
Vi håller på med lite annat jag och gubben också,vi förbereder pensionen kan man säga,hihi..jaja ni får tids nog veta!


Ha en go fredag ♥



Kram Gunilla


"Arbete befrämjar hälsa och välstånd."


                                                     Kort på vackra buketten i helgen


                                                                        Underbar...


Eller vad sägs?

12 kommentarer:

Blommiga Rutan sa...

Härliga färger i din bukett!

Önskar dig en skön helg
Kram Anncathrine

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej finaste Gunilla.
Undrar vad det är som du o gubben har hittat på... Hmm, spännande :))
Underbar bukett :)
Ha en jättefin dag på jobbet.
Stor kram till dig min vän.
Jessica

Patricia sa...

Hej vännen!
Ja usch va dålig jag är på att blogga nuförtiden, men det blir facebook för hela slanten för där har jag ju nästan alla släktingar och vänner och skolkamrater .. =)

Tack du, jag är så lycklig över min fina motorcykel. I går skruvade jag på den för första gången och tvättade och polerade på den .. är helt slut i kroppen idag, men kul var det .. hi hi.

Nu ska jag bara se till att lära mig köra min muller-maskin, det känns lite läskigt men otroligt roligt och spännande, en stor dröm som går i uppfyllelse .. =D

Men va kul med ett litet barnbarn, grattis!

Ha det bra på jobbet nu då när du längtar så mycket .. =)

Kram Patricia

Stolpås Gård sa...

Spännande och se vad ni fixar med inför pensionen! Nu blir jag nyfiken..

/Sandra

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Vackra blommor:)

Önskar dig en härlig helg
Kraam Susanne

Här är gudagott att vara ! sa...

Underbara blommor, hoppas dom blommar länge !
- Ni och era projekt...Vad blir det nu då ;) ! Ni blir då inte arbetslösa i alla fall...
Önskar dej en trevlig jobbarhelg !
Kram Anneli ♥

Vardag och flärd sa...

Tänker du också ta pension när gubben gör det? Har ni börjat med ombyggnaden? Du kan konsten att göra mig nyfiken, vännen!
Ha det gott på jobbet!
Kramar Eva

Rosa i huset i vitt sa...

Vackra blommor..

Kram Rosa

katha´s kortmakeri sa...

Så fint med pärlnål i gerberan.
Ha en fin fredagskväll!
Kram Katha

Frida sa...

Trevlig helg =) Kraaaam

Torpliv sa...

Verkligen härliga färger i buketten! Ha en härlig helg!
Kram Petra

LissasVita sa...

Underbara blommor...Ja inte hamnar man på soffan när det är pensionsdags inte....Kramen Lisbeth