torsdag 29 mars 2012

Så sööta fröpåsar från Katha!

Gomor'n!



Här kommer hälsning från eran Gunilla igen.
Har kommit hem från stugan,tillbringat ett par dagar där för avkoppling,hahaha om man nu kallar det när man grejsat med altanen och strykit alla nio långgardiner som skulle upp där..
Men det är lugn o ro för mej:))
Ville inte ha fler småfåglar som flyger rakt på fönstren där.
Fick ett paket på postlådan innan jag åkte också.
Från söta Katha med bloggen kathaskortmakeri.blogspot.com 
Jag beställde såå fina fröpåsar av henne som hon gör!
Vet knappt att jag vill förstöra dom,kan ju ha som prydnad också i mitt växthus!



Ha nu en så fin torsdag som är möjligt ♥




Kram Gunilla




"Desto bättre man själv mår-
desto mera kraft har man för att hjälpa andra."

****************




Fick så fint tackkort ♥





Underbara fröpåsar..




Har ni sett så fina kort hon gör,Katha!!

Tack goa du ♥




13 kommentarer:

Tess sa...

Såå fina kort!! Kul med lite fröpåsar...
Ja då var det tillbaks till verkligheten igen då....KRAM!

Stina sa...

Ja, de där var ju söta.

Jag mår så där. Men mycket bättre i alla fall än för en vecka sedan och det är jag glad över. T.o.m så att jag funderar på att börja sy lite igen.;-) Kram Stina

skifferhuset sa...

Hej Gunilla! Så fina fröpåsar, håller med om att bara ha att se på! Fast att man har att göra i stugan, så blir det en annan känsla ändå, man kan ju ta sig en kopp kaffe i lugn å ro, visst finns det måsten där oxå men på ett annat sätt! Sköt om dig! Kram Iréne

Här är gudagott att vara ! sa...

Ja det var annat än dom vanliga fröpåsarna man köper i affärerna !
- Jättefina var dom och korten likaså. Förstår att det har varit några härliga dagar i stugan !
Kram Anneli ♥

Änglarum sa...

Så söta!!hon är duktig Katha ;) önskar dig en fin helg!i fall vi inte hörs( då jag jobbar ) kraam Jessica

Hanna sa...

Hej på dig!
Jag vet jag är dålig på att kommentara och det gör mig så glad att du ändå fortsätter att titta in hos mig.
Jag skall fösöka bli bättre och jag skall inte skylla ifrån mig men med jobb, fem barn räcker tyvärr inte tiden alltid till. Ibland måste man vika tvätt istället för att blogga. Fast det hade nog varit bättre att göra det roliga istället. Då kanske man till och med hade hunnit mer.
Ha en bra dag!
Kram
Hanna

Vardag och flärd sa...

Åh, fröpåsarna måste du ställa upp i växthuset - med eller utan frö!! De är underbara och hör ju riktigt till växthusinredningen.
Ha det fint vännen och tack för alla dina härliga kommentarer!
Kramar Eva

Änglarna finns sa...

Tänk såå fina dessa fröpåsar blir i växthuset!!!
Ha en fortsatt härlig dag!!!
Kram Annika

katha´s kortmakeri sa...

Å tack vännen du får mej att rodna över dina rara ord om mig.
Håll tummarna för mej i helgen är super nervös att ingen ska gilla mina saker.
Kramen Katha

Stolpås Gård sa...

Herregud vilka fina fröpåsar! Jag förstår om du tvekar på att använda dem!
Det är så roligt med kreativa människor!

Hälsningar
Sandra

Fröken Tindra sa...

Hon gör mycket fint, Katha. Roligt med fina fröpåsar.
Grattis till "tillökningen"!!
Ha en fin fredag och helg! Här blir det tjejfest i helgen. =0)
Kram!

Torpliv sa...

Så fina saker du fått hem, hon är verkligen duktig, Katha! Förstår att du vill spara dem som de är =)
Hoppas du får en fin fredag!
Kram Petra

Blommiga Rutan sa...

Vilka jättesöta fröpåsar1
Hon är verkligen duktig Katha!

Trevlig helg

Kram Anncathrine