söndag 4 mars 2012

Tjoflöjt!!

Morron!






Nu blir det avgång till jobbet igen,lika bra man gör dygnen tätt så man inte glömmer av att jobba!
Hahaha,nu va jag ju dum...
Vaknade kl 7 i morse,kom hem 2 i natt,konstigt att man inte sover när man kan..jaja..
Igår efter jobbet blev det bullbak igen,jag är en sån där riktigt fanatiker av olika sysslor att göra,stickar jag inte handledsvärmare så bakar jag bullar eller köttbullar,hihi sån är jag!
Men nu skulle vi ju träffas hela barnaskaran i går så vad passar inte bättre att dom får bullarna..
Trevlig kväll igår,min man hade stått o gjort två stora grytor med mat i fredags kväll, sen hade vi gratänger till dej(färdigköpta) värdparet stod för sallad o fam W stod för fika till kaffet!
"Det va så gött"
Det är kul när det blir tradition i familjen,träffas ju inte så ofta allesammans inte..

Ha en fin söndag ♥



Kram Gunilla


"Härligt att det finns så många variationer  av allting"

**************************

Då tänker jag främst på alla olika människor som man träffar och mår bra utav...
Som vi gjorde igår...




Denna braiga salva fick jag av dottern,passar till mina "sandpapperfötter"

8 kommentarer:

Torpliv sa...

Låter som om ni haft en riktigt härlig kväll! Och du är så duktig som bakar bullar till dem, gissar att det är väldigt uppskattat! Hoppas du får en fin dag på jobbet och tack för alltid så goá rader hos mig! =) Kram Petra

Änglar & Hjärtan sa...

Trevligt ni verkar ha haft det... och visst är det underbart med människor man mår bra av!

Så snällt av dig att baka bullar till dom! Kan tänka mig att de blev glada! Ha en trevlig söndag!
kram Alexandra

katha´s kortmakeri sa...

Å så härligt med en riktig bullmamma!
Ha de fint idag trots slit och släp.
Kram Katha

Vardag och flärd sa...

Jag förstår inte hur du orkar och hinner! Men det verkar ju som ni hjälps åt och har roligt och då orkar man allt.
Ha det nu gott på jobbet vännen, jag stannar kvar i stugan!
Kramar Eva

Änglarna finns sa...

Ha det så bra på jobbet..vännen!!
Känner igen mej..måste också ha ngt att göra!!
Visst är det mysigt med traditioner...det skall man hålla på..hihi.
Kram Annika

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Tassar förbi o tipsar om en tävling hos mig som jag tror passar dig..

http://uj76.blogspot.com/2012/03/tant-lottar-ut-fina-ting.html

..där TVÅ stycken har chansen att vinna finfina priser från en finfin inredningsbutik :)

Anonym sa...

Hei gunilla. Det har trøbla å komme inn på kommentar en tid. Er så koslig å høre hvorledes dere har det. Vi har det fremdeles bra her i solen. Alt funker så bra. G.K. og Ragne reiser hjem på onsdag. Snart kommer alle fra Lunde. Masse solklemmer fra Bjørg og Olav

Tess sa...

Jaa såå goda bullar å jättetrevligt hade vi det:))
Ja hoppas du är nöjd med krämen:) kram!