måndag 12 mars 2012

Pirrigt värre...

Morr'n!


Happ,Gunilla här igen.Vaknade kl 4 i morse,det var lögn att somna om.
Kommit hem nu o slängt i tvätt i maskinen.
Ska iväg till frissan  kl 9 för att lägga färg i den där "för"benade" benan mitten på håret,hihihi..
Blir bara oftare o oftare men vill man va fin får man göra det.
Håret har alltid betytt mycket för mej,att det ser snyggt ut.
Men nu till nåt annat som pirrar i kroppen,snickar'n var hos oss igår i stugan.
Nu kör vi snart igång med sovrummet!
Ska bli så kul,så nu får vi tillbringa mycket tid där,såå tråkigt,hahaha,nää såå kul!!!
Så vi får åka denna helg som kommer också,för vi måste plocka ur våran gamla veranda.
Känns liite ledsamt men var sak har sin tid,ett uttryck vi ofta kör med nu för tiden.
Vi fick mycket gjort med växthuset igår,men vilket jobb,hahaha dom tomaterna lär bli dyra :))



Ha en fin måndag o tack för alla GOA kommentarer ni ger mig ♥





Kram Gunilla




                                                                 Lite växthus här...



Snickar'n




                                                                 Roligt att sätta glasen i..


Snickar'ns hund gillar Gubben...







Ursäkta bildkvaliten.


21 kommentarer:

syster sa...

Herregud kl 4 du är som våran pappa hör jag!!! Ja vad skoj att färga lite så är det du vet sen när vi är 80 syster går vi en gång i veckan för att få håret lagt:))))Kram

Gunillasljusglimtar sa...

Syster ♥
hahahaha,jaa men la mig kl 22 oxå om det har med saken att göra,gamla sover inte så möe du vet! Hihihihi,så har jag tänkt också men då har man väl inget annat att lägga pengarna på så då går det ju an! Kramis syrran..

Änglarum sa...

Hej på dig! ja tänk vad de tomaterna kommer bli odlade med kärlek ;) kommer växa så det knakar hi hi.Så mysigt med växthus...men det får bli i ett annat liv ;)) ha det gott! kram kram Jessica

Änglarum sa...

Hej på dig! ja tänk vad de tomaterna kommer bli odlade med kärlek ;) kommer växa så det knakar hi hi.Så mysigt med växthus...men det får bli i ett annat liv ;)) ha det gott! kram kram Jessica

anise sa...

Gomorron vännen..ja,dom rackarns "benorna" som ändrar färg..hiihihi..jag har oxå fixat min så nu är man ung igen...i ett par veckor..åhh vad spännande med ombyggnation..väntar på att få följa det...vad avis jag blir på ditt fina växthus..det finns nog inga godare tomater än egenodlade..
Ha det så gott idag
Kram på dej
Anita

Anonym sa...

Så härligt att växthuset börjar ta ordentlig form!
Tänk vad du kan njuta där!

Må så gott vännen!
Tänker ofta på dig!

Kram Annica ♥

Här är gudagott att vara ! sa...

Här är en till som ska uppsöka frisörstolen i afton ! - Den förbenade benan fixade min dotter i går, så nu är jag helröd igen ;)
- Det blir nog go´natt snabbt i kväll för dej vännen...Vara uppe på nätterna och rumla ;P !
Ha en härlig dag !
kramar Anneli ♥

Vardag och flärd sa...

Ah, så roligt att ni ska börja komma igång med byggarbetet! Och inte är det fel att "behöva" åka till stugan ofta!
Du - på torsdag ska jag till frissan men färgen väntar jag med till nästa gång.
Ha en go dag vännen!
Kramar Eva

Vi i Villa Ville kulla sa...

Skicka hit gubben din!!!!jag vill oxå ha ett växthus!!!!!Spännande att få se hur du blev i håret fina du!!!!
Kramar Lotta

Gunillasljusglimtar sa...

Annica!
åH VA KUL ATT DU SKREV!! TÄNKER MYCKET PÅ DEJ OCKSÅ,HOPPAS DU MÅR GOTT VÄNNEN!! jA DET BLIR SPÄNNANDE PROJEKT HOS OSS NU! kRAM GOA VÄN ♥

katha´s kortmakeri sa...

Ja det är inte lätt när man börjar se ut som en grävling tur att frissan finns.
Å jag kommer säkert inte att bli besviken på ditt växthus. En bild på mitt och just nu och man får nog lägga ner bloggen!:)
Ha en fin dag!
Kram Katha

Anonym sa...

Hei Gunilla. Skal bli moro å komme til stugan til sommeren med både nytt soverom og veksthus. Du er heldig som har en handymann. Vi har det fremdeles bra, varmt ca. 28til 30 gr. Er mye sammen med norske venner her. Svigerforeldra til Gunne Ketil har hytte like i nærheten. Masse sommerklemmer fra Bjørg og Olav

Änglarna finns sa...

Hej vännen!!
Hoppas att håret blev bra!!
Du ligger 1 vecka före nej..haha..jag skall dit nästa v.
Håller med dej..om håret..så viktigt för mej också!!!
Så mysigt..nu när växthuset börjar ta form!!!
Ha en fortsatt härlig dag!!
Kram Annika

Gunillasljusglimtar sa...

Hej Björg!TACK snälla ni för de fina fotona! Vi är ju givetvis avundsjuka på er men nu ska ju vi få det så fint i sommar så då ska vi vara glada.
Ska bli kul att få träffa er sen..när kommer ni till Sverige då? Kramar Gunilla

Tess sa...

Kul att vara snygg i håret:)) gör så mycket!
Spännande med nytt projekt!
Idag har fam ågren varit på Skövde badet, såå trevligt så! Kram!

Torpliv sa...

Så mycket roliga och spännande saker som händer hos dig! Hoppas vi får följa dina projekt, ska bli väldigt roligt att få se vad du hittar på i växthuset =)
Kram Petra

Stolpås Gård sa...

Vad snyggt det blir med växthuset, vad blir det mer än tomater där?
/Sandra - Stolpås Gård

Gunillasljusglimtar sa...

Tessgumman!
Ja du som jag så vill man va fin i håret,eller många med oss förresten..Jaha har ni vart där..mormor ringt ett par gånger♥ Kramis mams

Gardenhouse sa...

Vad kul att fixa till för er i stugan och växthuset kommer ni att bara älska, jag lovar!
Kram Sussi

Stina sa...

Jag skulle också vilja ha ett växthus.;-) Kram Stina

Vita Falkens Lantliv sa...

Jag förstår att det står växthus i pannan på er två;) Så spännande och kul ju!

Kram Susanne