torsdag 15 mars 2012

På G igen!!!

Mor'n!

Jaa nu är jag här igen!
 Vart ett par tuffa jobbpass,först egna dygnet sen direkt till Apt & Handledning hela dagen igår.
Var ganska mör i både huvudet o kroppen...
Idag var en dag som jag hade sett fram emot också,om det blivit som vi ville.
En väninna dök ju upp för några veckor sen o bjöd mej på Kurortens lunch. Så trevligt så.
Då berättades det att Leif Mannerström skulle komma dit idag på föreläsning m.m O så äter man lunch.låter väl trevligt!
Det är till mest för företag så man fick ringa i måndags för att kolla för lite privata platser skulle finnas..
Nä det fanns inte,lite tråkigt men nästan så vi redan då förstod att det inget blir!
Får väl be chefen min att vi får några biljetter när min Per Morberg kommer.
Hahaha nä inte vet jag om han gör det förresten BARA ett önskemål från undertecknad.

Tack till er bloggare som kommer med råd o rön angående mitt växthus,jag provar väl tomat o gurka ihop så får vi se.Men är så glad för lite tips till en nybörjare,hihi
Har fått ett tips från Eva (Vardag &Flärd) mot trötthet,gerimax,kanske skulle slå till med det..


Ha en skön torsdag,hoppas på solen idag ♥




Kram Gunilla




"Att vänta på en njutning skänker ofta mer ångest än att utstå ett lidande."

***********************



Grodan håller koll på rabatten...




7 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Godmorgon vännen!!
Saker och ting blir inte alltid som man tänkt sig..men jag tror din dag kommer att bli..mysig ändå!!
Pröva med paprika..och även melon i växthuset!
En god vän till mej..hade det förra året..fick så många..både paprikor och meloner!!
Tänk på..när du köper tomatplantor..att de skall vara en härdig sort!
Önskar dej en härlig dag!!
Kram Annika

Vardag och flärd sa...

Mannerström, ja det hade nog varit trevligt så det var ju synd att ni inte fick biljetter. Men jag säger bara Per Morberg - det smäller högre!
Ha nu en härlig dag hjärtat och vila upp dig lite efter jobbpassen! Snart är det helg och då åker ni väl till stugan kan jag tro!
Kramar Eva
PS. Har skrivit upp gerimax på min nota idag!

Här är gudagott att vara ! sa...

God morgon vännen!
- Denna dag var nog mening till återhämtning och vila, eftersom dina planer blev omkullkastade. - Det finns ju en mening med allt...
Sköt om dej och hopas du får en skön dag !
Kram Anneli ♥

katha´s kortmakeri sa...

Lycka till med odlingen. Kapkrusbär är lite roligt att odla även chili.
Hoppas du får en fin dag trots....
Kram Katha

Vardag och flärd sa...

Åh, vad gulligt av gubben att ta ledigt så ni får tid att greja! Jag förstår att du är glad för växthuset, det är jag också för mitt även om jag inte hinner odla något särskilt. Men bara att kunna gå ut och sätta sig på en stol och njuta är riktigt härligt. Odlingarna där får jag nog ta när jag blir pensionär. Men mysigt är det att ha ett växthus!
Ha det gott i stugan nu vännen!
Kramar Eva

"Hemmet är min vrå" sa...

Mysigt med bjuden lunch, ha en forsatt mysig vecka. Kram Mimmi

Torpliv sa...

Så synd att det inte blev någon Mannerströmslunch, tycker absolut du ska fråga chefen om Per istället ;) Hoppas du får en fin dag i solsken! Ingen snö vill vi ha mer.. =) Kram Petra