torsdag 27 februari 2014

Viktiga ärenden...

Hej på er!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja nu var det lönedags o räkningsdags,
inkomster och utgifter!
Nu var det gjort i alla fall så nu är det bara att se om det blev nåt kvar på kontot!
Blir ju lite extrautgifter ett tag nu med bil o allt.
Men det blir nog VÄRT varje krona känner jag, helt underbart.
Nu ska jag o Hilma åka till sjukhuset här i Mellostaden Lidköping, får se om man kommer fram. 
Det drar mycket folk, det märks:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jo ni förstår mina Humirasprutor som ligger i kylskåpet, värda ca 40 tusen ska jag lämna tillbaka idag.
De ska ej användas mer, känns skönt för det var allt många biverkningar som kan vara skönt att slippa.
 
 
 
 
Ett minne blott...
 
 
 
Hihihi,tänkte fråga dom vad dom vill 'ge' i betalt...:)
Har fått bidrag hos tandläkar'n också, 150:- + 600:- så gött att få lite av dom.
Ja nu undrar ni säkert hur det gått med Gunillas dataöverföring med mina kort från mobilen.
Kan säga att det har inte gått alls:) men det kommer la...
 
 
Ha nu en fin torsdag
 
 
Kram Gunilla ♥
 
 
 
"Lär dig att lyssna-
ibland knackar möjligheterna
 på väldigt tyst."
 
 
**************
 
 
 

14 kommentarer:

Hajan sa...

Så himla dyrt med dessa sprutor.
Detta känner du ju själv och doktorn, om Du skall fortsätta med dem eller inte.
Hoppas det hsr hjälpt något, biverkningar är de på alla mediciner tyvärr, så är det bars.
Lilla Gunilla lycka till,
kram Hajan

Syster sa...

Ja dyra sprutor men säkert jättebra för många!Ja vad härligt att du har Hilma nu o fara runt i.Ja dessa räkningar är nu betalda skönt och exakt 4 v på dagen tills nya kommer:) Kram

Änglarum sa...

Tänk att de ska behöva vara så dyra!! men du gav dem ett försök i af! hoppas färden o besöket gick bra :) kram Jessica

Blommiga Rutan sa...

Hej Gunilla!

Jaa, du samma här, utgifter och utgifter, både i butiken och hemma. Inte så fett på något av kontona så här i slutet av februar....
Skönt att du slapp dom sprutorna.

Önskar en skön helg till dig

Kramar Anncathrine

Vardag och flärd sa...

Pengar in och pengar ut!
Är lite stressad nu, vi åker till Köpenhamn imorgon o kommer hem på söndag, ska bli så himla skönt att komma bort lite.
Ha en fin helg, vännen!
Kramar Eva

Anneli sa...

Ja du, pengarna rullar, det är dyrt att leva.
Du kan inte sälja dina sprutor på "svarta marknaden"............hi....hi.........
Nä, usch vad hemskt, inget att skoja om, ursäkta mig!

Kramar från mig,
Anneli

Gunillasljusglimtar sa...

Syster! Jaa dom passar säkert nån annan patient..Jodu här åks det många mil nudu:)) kramelikram Gunilla

Äppelblom sa...

Hej Gunilla!
Idag fick jag ett litet gulligt paket i brevlådan från dig.
Vinsten har alltså kommit fram och jag har redan använt dem. De var jättefina och jag är så glad - tack!
Må så gott och kram!

Nyanser av vitt sa...

Hej vännen,
Tittar in för att önska dig en mysig helg.
Kram Agneta

Patricia sa...

Ja du, dessa utgifter, alltid lika tråkigt, blir sällan många kronor över, men så länge det går runt får man vara tacksam .. :P

Oj, det var inga billiga sprutor det där, vad i hela friden har du fått dem för? Skönt i alla fall att slippa dem =)

Ha en underbar helg!
Kram Patricia

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Visst är det sjukt dyrt! Min man har ledgångsreumatism och tar sprutor varje vecka... Enbrel tror jag dom heter, en förpackning på 4 sprutor tror jag kostar ca 16000... Galet.
Skönt att du slipper dina i alla fall.
Stor kram
Jessica

Tess sa...

Ja lönen brukar försvinna fort;)) inte svårt att stoppa ner dom i små hål...men det är väl det som är livet;))))

Jaa du å Hilma verkar trivas bra tillsammans; )

kram!!

Fröken Tindra sa...

Du kanske skulle sålt sprutorna på svarta börsen och sagt att du tappat dem på vägen?! Lite extra tillskott i kassan... ;0)
Klart att bilen är värd lite utlägg! En så´n frihet för dig.
Ha nu en skön helg!
Kram!

Gunillasljusglimtar sa...

Tess! Jag tycker mig se att du trivs att sitta i lilla Hilma:)) Kram Mamma ♡