måndag 24 februari 2014

Godda' godda' i vårvärmen...


Hej på er!
 
 
 
 
 
Åh jag som velat med detta att är det vintermånader så är det...
Idag 24 februari så är det 10* ute...vad säger man?
Fåglarna kvittrar, hönorna kacklar, snön är
borta,gräset tittar fram. Visst känns det som vår!
 
Nya datorer o nya telefoner är ett gitter, skulle FÖRA över nya kort från telefonen till datorn, näärå, det är nåt som inte stämmer...grr,grr.
Får fråga mannen ikväll!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag tog en tur med Hilma istället, skulle uträtta ett par ärenden, apotek som vanligt och stickbutiken som vanligt.
Känner mej såå fri med lilla bilen ♥
 
 
 
 
Min bil...
 
 
 
Nu ska jag laga lite mat sen fixa till den sista vinsten i utlottningen:)
 
Tack till alla som var med på den, alltid lika kul,samtidigt alltid lika tråkigt att jag inte kan ge er alla varsitt par pulsisar ♥
 
 
Kram Gunilla
 
 
 
 
 
 
 
 
"Ta vara på händernas visdom!
 
Att vilja är att kunna."
 
 
 
*********************************


10 kommentarer:

Patricia sa...

Jag håller med, visst får man vårkänslor en dag som denna, lite solsken så hade det varit fulländat .. =)

Så söt lite bil du har, förstår att du tycker om den .. =)

Ha det bäst!
Kram Patricia

Rosa i huset i vitt sa...

Samma här ibland ...får inte bilderna dit jag vill
men vi får träna så går det nog bra sen ..vi har ju våra små bilar och dom klarar vi galant eller hur...hi
kram på dig
Rosa

Vardag och flärd sa...

Vännen, bakslag i vårvädret får vi nog räkna med, nästan ett par månader till! Men vad gör det, vi njuter när det är fint!
Teknik och datorer är jobbigt, men jag tror du blivit en riktig fena på det, man kan ju inte kunna allt.
Ha det nu riktigt fin, vännen!
Kramar Eva

Änglarna finns sa...

Hej vännen!!
Visst är det en underbar frihet, att ha bil!!??
Ja du, visst känner man lite vår i luften...såå ljuvligt!!
Ha nu en fortsatt mysig måndag!
Kram Annika

Änglarum sa...

Hej Gunilla! börjar med att tacka för din fina utlottning :) och såklart Grattis till de lyckliga <3 visst är det härligt med vår i luften....precis rätt årstid att skaffa bil "blink" ha en fin vecka tut tut...kram Jessica

Hanna sa...

Förstår att det är härligt med en egen liten bil. Min bil som jag använder är inte så liten (mini buss) med fyra barn i familjen ser det ut så.
Ha nu en jätte fin kväll.
Hanna

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej Svejs.
Vist går tiden konstigt fort... men nu i o för sig så känns det ganska bra ändå, det blir ljusare och ljusare för varje dag, något som jag verkligen behövde tydligen :) känner mig mycket piggare faktiskt!
Stor kram till dig Gunilla.
Jessica

Ett ögonblick sa...

Teknikens underbara värld!! tur att jag fortfarande har barn hemma som kan hjälpa mig...
Vilken liten pärla! din bil är, så söt.
Garn, garn, garn... det är lika roligt att titta på, känna på och köpa garn som att köpa tyg. Rena paradiset när jag kommer in i en garn- eller tygaffär:))
Hopas att Du hittar mycket fint!!

kram lisa

Äppelblom sa...

Hej Gunilla - jag vill bara önska dig en fin dag och skickar med en varm kram!

Ingmarie sa...

Ja det där med bilder kan verkligen kludda för en ... synd att inte dator var en vanlig sak när vi va barn , för då hade vi inte haft så mycket kludd nu .. vi hade kunnat de där med dator teknik .Men vi gör så gott vi kan ... Ha det bäst ...