söndag 16 februari 2014

Nu är Hilma på Går'n

Goförmidda'
 
 
Ja ni som inte ser mej på f.b eller Instagram ska få se min lilla  'Pärla' nu ....
 
 
 
                                      Så vit o fin,hahaha,så länge det varar.



 
Fiina bakljus tycker jag!
 
Ja man undrar om man tagit rätt beslut men va i hundan,
man lever en gång och jag är 55 år.
 
En slags frihet blir det ju i alla fall, skyller på läkarbesök (lättare att komma dit) Vi bor ju faktiskt på landet så inte är det såå lätt att komma dit man ska.
Jag har väl funderat men det har funkat tills nu!
Bonusdottern har sagt det sen vi hit kom, att Gunilla behöver en  s h o p p i n g bil, fast jag har tyckt att det går bra.
 
Ja idag är det söndag och hm,hm ska ner och tanka fullt i min lilla bil! Hon går billigt men vill kolla lite. Gubben säger här nu att: Ja hon är väl för fin att slänga in skräp i bak och köra till återvinningen... Kommer inte på fråga ens säger jag:)) Hahaha det blir nog kul det här!
 
 
Glöm ej min lilla utlottning. På fredag 21 drar gubben tre lotter!
Fler från f.b har lämnat namn så dom är med på lotteriet+ tre lotter från sms och en på mail.
Så vet ni det:)
 
 
Kram Gunilla ♥
 
 
 
 
 
"En liiten söt bil det blev till slut,
Tänk Gunilla på vägen,
det blir många tut!
Den fyra små dörrar har,
så in kommer i bak både barn o karl..."
 
 
 
 
 
 
 

11 kommentarer:

Syster sa...

Förstår att du är stolt över lilla Hilma så söt o fin. Ja tänk vilken frihet:) Vänta ett par månader så äe den på besök på återvinnigen med ska du se hahaha.. Lycka till med bilen:)

Gunillasljusglimtar sa...

Syster! Ja du förstår det ja! Hahaha,tror jag med men kommer inte i såå mycket som Kian! Fars rullator får man nog binda på taket är jag räddd! Kram Gunilla

Änglarna finns sa...

Hej vännen!
Grattis till lilla bilen! Klart du skall ha bil...och om ett tag, kan jag garantera dej...att du funderar på, hur du kunnat klara dej utan bil..hihi
Ha en fortsatt ljuvlig dag!
Kram Annika

Hajan sa...

Grattis till Din nya bil,
den var väl SUPER,SUPER fin.


kram

Vardag och flärd sa...

Så söt Hilma är, hon passar dig, vännen! Klart att du ska ha en egen bil! Vi bor ju också på landet och hade vi inte två bilar skulle jag känna mijg väldigt låst.
Nu hoppas jag att du och Hilma tar det lugnt på vägarna!
Kramar Eva

Rosa i huset i vitt sa...

Den är så fin din pärla....och jag är så glad över min ...som sagt man lever bara en gång så man ska väl unna sig nåt om man kan eller hur...
Jag säger likadant ..inga sopor i min bil inte....
ha de så bra
kram Rosa

Black Iris sa...

En sån liten pärla skulle jag också vilja ha. Vet inte om det passar men jag tycker den är söt.. :)

Kram Maidi

Hanna sa...

så roligt med egen bil.
Hoppas allt är "bra" med dig vännen.
Ha en fin eftermiddag och kväll.
Kram
hanna

Mamma till 10 drabbad av obotlig cancer sa...

Så söt och läcker bilen är ♡ Sänder dig genom cyberrymden en Stooooor Kram ♡♡♡♡♡

Sofia sa...

Oj! grattis till bilen! klart du ska ha en sån... =)
Jo, mina höns har faktiskt dragit igång med äggläggandet igen! Bra tycker vi som har saknat de små goa äggen.. =)
Ha det gott!
Kramis Sofia

Ingmarie sa...

Hej.. oj oj oj .. köpt en riktig bil .. grattis ... grattis..
det var väl skojigt... Lycka till och kör lugnt.....
hmmmm .... kanske man skulle skicka liten hälsning till gubben din ....... ja.. liksom bara så där !!
Ha det bäst .....