måndag 10 februari 2014

Är det nåt tro?

Gomorron!
 
 
10 februari redan!
 
 
Ja rubriken menar om det ÄR på G nån förkylning eller nåt.
Vill INTE ha det nu, har vart tillräckligt ett tag. Har känt lite i halsen, näsan och huvvet hela helgen men blir nog inte mer:)
Annars trevlig helg, kortspel väldigt länge på lördag kväll, med vänner som vi planerar ihop en träff cirka en gång per år... Åh jag älskar att spela Chicago!
Vann lite pengar också,hihihi.
 
 
 
Vi fick två buntar med tulpaner i så vackra färger, så dom finns i hela huset nu:)
 
Sen hade dom ett travspel med som vi delade på och lite vinst där också!
 Väldans sköj sånt, eller hur!
Tack U & K för allt ♥
 
Idag är det måndag och nu ska här ringas till lille far ♥ Sen blir det en promenad...
 
Tvättar också inte att förglömma:)
 
 
 
Har köpt detta sköljmedel, nu kanske jag får hela klanen bloggvänner emot mej! Folk säger att man inte ska ha sköljmedel för miljön men då är jag en som går emot lite.. Sen ska man inte använda det till olika sorters kläder men det är en annan femma:)
 
 
 
Ha det gott ♥
 
 
Gunilla
 
 
 
 
"Erfarenhet är
för människan
vad årsringarna är
 för trädet."
 
 
*******************

14 kommentarer:

Hajan sa...

OH GUINILLA VILKA MINNEN DU TAGER FRAM.
Vet Du våra käraste vänner och min gubbe och jag. Vi spelade Chicago . Fast en gång i veckan.
Pengarna vi vann, sparade vi och åkte utomlands för. Vi reste ju jämt, och det var en god hjälp till reskassan. Hela Europa har vi sett på så vis, vi firade 30 års jubileum, då dog hon, min allra bästa vän. Nu är det bara arne och jag kvar. Men vi pratar många minnen. Han håller stlen än
trots sina 85 år. Jag har tappar all lust, det är bara bloggen jag
älskar just nu. Det blev lång detta, men det bra pockade på.

kram från Hajan

Hajan sa...

Förlåt alla skrivfel, du kan ju
tro jag är på örat. Icke sa Nicke


Vardag och flärd sa...

Inte konstigt om du känner dig lite ringrostig när du har nattsuddat! Skämt åsido, det är många som är sjuka så det är inte lätt att undgå smittan. Jag har själv en elak förkylning nu.
Kul att spela tillsammans med vänner, det är så roligt att göra något när man träffas och inte bara sitta och "tjöta". Kul med lite vinster också.
Jag använder också sköljmedel, det går av bara farten.
Ha en fin dag, vännen!
Kramar Eva

Änglarum sa...

Hej vännen! låter som ni haft en mysig helg :) hoppas du slipper förkylning på allt du haft nu!! jag har haft två på raken och känt mig gnölig..inget emot hur du haft det Gunilla <3 ha en fin start på veckan kramiz Jessica

Änglarna finns sa...

Önskar dej en mysig dag, och hoppas att du slipper bli förkyld, vännen!
Kram Annika

Rosa i huset i vitt sa...

..hoppas du inte blir sjuk
och ja sköljmedel det använder jag med ...måste
kram Rosa

Hjärtruds Stuga sa...

Låter som du haft en skön helg. Förkylningen får vi hoppas drar iväg. Det var svårt att vänja sig av med att använda sköljmedel men nu är det inget jag tänker på mer än när jag möter människor som använder för mycket.

Ha en fin vecka.

Kram Karin

Marie maräng sa...

Det låter som en vinst helg med andra ord :)

Jag använder också sköljmedel!

Hoppas du inte blir sjuk nu!

Önskar dig en fin start på veckan!
Kram Marie

Anneli sa...

Oj, nä man kanske inte ska använda sköljmedel.............men det gör jag!
Din sort doftar väldigt gott, ja alla Comforts sorter egentligen.

Precis kommit på benen igen efter en seg förkylning, så hoppas du klarar dig.

Kram Anneli

Äppelblom sa...

En liten eftermiddagshälsning!
Kram

Hanna sa...

så fin duk du har, härliga vår färger.
Nej, vi har sportlov vecka 8, så en vecka kvar. Hade tänkt oss en liten tur till Köpenhamn och Malmö under lovet.
Hoppas att allt är bra.
Kram
Hanna

Hajan sa...

Glömde att skriva, sköljmedel
använder jag med.
Det gör vi väl som vi vill.
Jag har den sorten med den lilla babysen på.

ha det gott i doften

Black Iris sa...

Åh, är det något jag saknar från alla mina jobbarnätter så är det allt Chicago-spelandet.. Vid varje rast slängde vi i oss något att äta för att få så mycket tid som möjligt över till spelandet..

Och du,, även jag använder skjöljmedel..

Kram Maidi

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej!
Så skönt att ta en promenad. Det som är lite tråkigt att bo här är att det åker så mycket timmerbilar och lastbilar. Så man är lite rädd att bli påkörd på den smala vägen. För en vecka sen såg jag ett vildsvin 3 km. härifrån. Vilka ursäkter för att sitta inne.
Ha en fin helg!
Kram Anette