onsdag 19 februari 2014

Ledig dag emellan passen!

Gomorron!
 
 
Vilket härligt träd! Ser det på min skogspromenad.
 
 

Jahani,nu sitter jag här igen!
Ja gott med en ledig dag så här.
I måndags blev jag frisk..(skriven i alla fall )
Igår fick jag ett brev från min 'nya dr', ett härligt brev.
Han skrev att det fanns ingen cancer i polypen dom tog bort.
Ja ni förstår väl den känslan som kommer i kroppen då!
Man kan aldrig ta något för givet... Sen att inflammationen finns kvar längst ner det förstår jag!
Så jag ska fortsätta med min speciella medicin ett tag till :)
Jag måste berätta att jag känner mej så glad och lite upprymd.
Dels detta med träningen att den funkar såå bra för mej åsså detta med lilla vita Hilma (bilen) Vilken frihet!
Så nu står hon här på går'n och väntar på om hon kommer ut nåt idag tro...hihihi..
Ja det är väl nyhetens behag och skulle inte för en dag velat haft henne i höstas för då tog jag ju mej knappt utanför toadörr'n.
Nya tider som jag hoppas ska vara ett tag nu.
 
Glöm ej min utlottning, alla kan vara med ♥
 
 
 
Tryck på min utlottning på högra sidan längst upp nästan
 o bara skriv hej eller vad ni vill så är ni me'
 
 
 
 
 
 
Stickar i parti o minut, fått lite mer på beställning, kul tycker jag!
 
 
 
 
Kram Gunilla ♥
 
 
 
 
 
"Vi tänker mycket mer på användandet
 av våra pengar som är förnybara
 än på tiden som är oersättlig."
 
 
**********

21 kommentarer:

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej fina Gunilla.
Va skönt för dig... Vilket underbart besked för dig och din familj :)
Nej tyvärr är jag inte ledig, vare sig denna vecka när Emil har lov och inte näta heller när Filip har... Men jag ska minsann försöka smita tidigare lite då o då :)
Stor kram
Jessica

Anneli sa...

Underbar känsla!
Njut av att vara "frisk" och av din lilla söta bil och inte minst din lediga dag.

Ha det gott,
Kram Anneli

Hajan sa...

Hurra för det beskedet, så
underbart. Hoppas att allt bliver
upp till 100% bra med allt.
Jag önskar Dig allt bra i världen
och att Du orkar att vara så
positiv för allt. Det är halva hälsan tror jag.
En stor kram från mig

Hanna sa...

så otroligt glad jag blir för din skull.
Kram
Hanna

Vardag och flärd sa...

Hjärtat, så härligt med beskedet, jag blir så glad för din skull! Du får nog ta en liten tur med din lilla bil idag - bara du inte slarvar med träningen nu när du har bilen.
Må så gott, gulliga, rara du!
Kramar Eva

Tess sa...

Såå bra ordspråk!!!- passar oss bra nu;)))

Jaa så skönt att det var bra.....!!
Träningen är såå otrolig rolig!! Vi får peppa varandra sen när orken tryter.....kan ju komma in i svackor ibland.....

Ta med lilla Hilma på en tur du.....kram!!

Hjärtruds Stuga sa...

Å så skönt att allt verkar bra nu efter en lång kämpig tid för dig. Din Hilma är så söt. Jag har rattat en Yaris de sista fyra åren och jag bara älskar den. Liten, smidig och billig att äga. Precis så som en shoppingbil ska vara så man får slantar kvar att shoppa för. Vilka härliga gamla bilder du lagt upp på fb. Många man känner igen och ops...hittade mig själv på "raggarsidan". He he ...jösses så länge sedan.

Ha en fin dag.

Kram Karin

Syster sa...

Härligt med detta besked Syster:) Ja nyhetens behag. men du vet att hon finns där ute o väntar på dig, när lusten faller på... Kram

Marie maräng sa...

Så skönt! Glad för din skull!

Ha de gott!
Kram Marie

OlgaA sa...

Så glad jag blir för din skull!! Att få veta att man är frisk! Det ska man uppskatta! :)

Hoppas att du njuter av vårkänslor nu!

kram/Olg@

Gunillasljusglimtar sa...

Ja stämmer bra du Tess:) Ja du tryckte på rätt knapp på mor din♡Japp vi har strögat i dag Hilma o ja'kram

Gunillasljusglimtar sa...

Tack syster♡...Ja härlig känsla förstår du att hon finns här hela tiden:) kram Gunilla

Änglarna finns sa...

Så ljuvligt vännen!! Är så glad för din skull!!
Duktig är du med träningen och klart att lilla bilen skall få sig en tur...fniss
Ha en fortsatt ljuvlig kväll!!
Kram Annika

Äppelblom sa...

Så glad jag blir över ditt positiva besked. Härligt!
Må så gott och kram!

Vardag och flärd sa...

Vännen, jag glömde tacka för tipset om vitlöksklyftor! Nu ska jag plantera! Tänk vad bloggvärlden är härlig med alla tips och inspiration.
Kram på dig!
Eva

badtant.bloggo.nu sa...

Hej. Så roligt att jag tittade in här hos dig så jag får säga grattis till det positiva beskedet. Vilken vår du kommer att få, härligt.
Ha det så gott. Kram.

Britta sa...

Så härligt!!!!! Sitter här och ler....äntligen mår du bättre, är så glad för din skull.
Klart att lilla bilen ska få sig en tur.....ibland ar det skönt att sätta sig bakom ratten och bara köra dit näsan pekar. Det gjorde jag igår, rensade hjärnan lite...spelade Jerka så jag trodde högtalarna skulle spricka och så sjöng jag ännu högre själv.Härlig biltur och en gladare mamma efteråt.
Kram till dig!

Patricia sa...

Hej vännen!
Nu var det över ett år sen jag bloggade men idag har jag tittat in igen och vad är det jag får läsa .. åh så skönt att det inte var cancer .. hujedamej! <3

Massa kramar
/patricia

Änglarum sa...

Åh så skönt!! att det inte var något elakt!! tror nog du tog en glädje tur med Hilma :))) passar på att önska dig en fin helg om vi inte ses innan <3 kraaaam Jessica

Rosa i huset i vitt sa...

Så skönt... ha en härlig helg
kram Rosa

Solglittret sa...

Vad härligt och glädjande Gunilla ..att du fick detta positiva besked!! :)

Låter så fint med din Hilma också...ja bil det innebär frihet det :)

Ta hand om dig vännen och du är såå duktig med träning och allt!

Ha det gott vännen
Kram Lollo♥