lördag 1 mars 2014

Grr,grr...strul telefon - dator

Gokväll på er!
 
 
 
Denna bilden fixade jag i 'fotorus', solrosen från i somras!
 
 
 
 
Jo just precis...den fördömda datorn som inte vill ta in mina kort.
MEN Gunilla fann på råd och överförde från telefon till picasa direkt.
Ibland lyser det till i huvvet mitt!
 
Denna helg är första helgen som jag jobbar fullt ut!
Det känns 'änna gött' om ni förstår..
Så i morron är ett nytt dygn för mej!
Sen måndag då ska jag hälsa på lille far & min syster ♥
Sen blir det träning med dotter måndag kväll.
 
Måste ju få visa senaste tillskottet i släkten, jag är ju farmorssyster till lille Joel ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Joel ♥
 
 
Här sitter stolt storebror Oliver med Göran.
 
Dom kom till oss förra helgen och hälsade på,kul!
Vi satt och pratade gamla minnen med Pontus (systersonen) om när han kom till oss när han var mindre. Så många minnen ♥
Å nu är han pappa själv,tiden går fort!
 
 
Jaa nu kom gubben med en kopp kaffe till frun här inne i datarummet.
Han ska kolla trav och jag modulerar här inne..
Ljusen är tända i stugan och jag tycker allt det är gott att det är redan första mars idag.
 
 Förresten så är det ju Mello här i Lidköping i kväll:))
 
 
Ha det gott ♥
 
 
 
Gunilla
 
 
 
 
"Över sina ord och handlingar
får varje människa råda."
 
 
****************
 
 
 
 
 
 

16 kommentarer:

Syster sa...

Mina fina barnbarn som jag är stolt över!! Ja du är väl riktigt fyndig att komma på, när det inte vill som du ska..
Trodde ni skulle vara med på mello i kväll i eran stad såklart..Förstår att du tycker det är härligt att vara i gång igen..kram

Änglarna finns sa...

Go kväll!
Åh vilken liten goding!! Härligt att bli serverad lite kaffe!! Visst är det mysigt med både ljus och att det är 1:a mars!
Förstår precis vad du menar med att jobba. Är väl det bästa om man kan och orkar göra det!
Ha nu en fortsatt mysig kväll!!
Kram Annika

Anneli sa...

Skönt att det är fart på dig igen.
Tänk vad jobbigt och ledsamt det är när man inte får må bra...........

Vilken liten "isbjörn" så söt som ligger där.

Ha en fin kväll,
Kramkram

Gunillasljusglimtar sa...

Syster yster...Jaa klart du är stolt över fina barnbarn♡..Joel var så söt i sin overall:)
Kram Gunilla

Fröken Tindra sa...

Du låter ganska nöjd med livet just nu tycker jag. Härligt!
Skall snart kolla Mello från din stad. Ha en skön kväll!
Kram!

Hajan sa...

Visst är det underbart,
med de små liven. Det kan inte bli bättre än så.
Grattis från Hajan

Rosa i huset i vitt sa...

Så goa de är de små liven...ska ju bli tillökning här utav barnbarn i juni ..är lika spännande varje gång...vad vore livet utan dom..de ger en så mycket glädje
ha det så bra
kram Rosa

Patricia sa...

Se där, att du klurade ut en lösning själv, härligt Gunilla .. :)

Åh har du också fått smått i familjen, jag blev farmor för 3:e gången i fredag .. underbar!! =)

ha det bäst!
Kram

Solglittret sa...

Åå så fint foto...duktigt av dig!!

Det var väl den allra sötaste lilla Joel man kan tänka sig..alldeles underbar!!

Ha det fortsatt gott vännen♥
Kram Lollo

Vardag och flärd sa...

Lilla vän, tittar bara in snabbt och säger att nu låter dina inlägg som vanligt igen! Gott Gunilla!
Kramar Eva

Black Iris sa...

Jag är nog lite udda tror jag, för i år har jag inte sett på Mellon någonting.. Jag har hört Sanna Nielsens låt på radion och den gillar jag men mer vet jag inte.. Finalen ser jag nog i alla fall..

Kram Maidi

Carina sa...

Hej!
Jag har ju varit bortrest några veckor så jag har inte kunnat följa med i dina förehavanden, men så skönt att slippa sprutorna och att du mår bättre. Blir så glad för din skull!
Ha det nu gott och var samtidigt rädd om dig.
Kram

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Jag tycker det är underbart att du mår bättre... Så skönt.
Lille Joel 'är underbar han med, tänk när killarna var så små.... åhhh :))
Stor kram till dig finaste Gunilla.
Jessica

jennie sa...

Åh, underbara bebis! Och solroser, det längtar jag efter :)

Tack fina, vi har det bara bra <3 Jennie

Äppelblom sa...

En liten kvällshälsning!
Må så gott!

Sofia sa...

Så söt lille Joel! =)
Skönt att höra att du kan jobba för fullt....
Ha det gott!
Sofia