söndag 30 april 2023

Go Kväll!


Idag är det Valborgsmässoafton,vi gör ingenting idag.

Vi åkte till Lyrestad i fredags för att få lite annat och tänka på.

Har sån värk igen nu då när jag inte fick käka cortizon!


Men det är inte roligt för er att höra på,punkt slut då.

Görans Märta har fyllt 18 år,nu börjar dom bli stora också.

Casper,Märta och Alva är våra artonåringar i år.


Här smögtog jag ett kort!


Sen kom min goa kusin till mig och hälsa på.

Fick så fin blomma och servetter och ljus.

Gode gud i himlen nu hoppas jag att jag får in några foton på presenten.



Så vårligt jag fick.

Vi prata i många timmar.

Om vår släkt på pappas sida.

Det är så spännande tycker vi båda 💗



Lena 💗

Så glad att vi umgås.

Man ska värna om de som finns för en'

Än viktigare när man inte jobbar sen...Eller hur?



Vi smaska på en go smörgåstårta.

Vi spelade chikago,när vi satt i husbilen.Det tycker jag är så roligt!

Jag vann så pass att Göran är skyldig mig över 20 kr!




Igår kväll så skrev min syster att deras katt Alice inte mådde bra.
Man blir ju lite nervös,
även om Alice kanske inte har 'sprungit' efter mig precis.
 Hon har fått skinka och godis av mig, det gjorde att vi hade ett bra förhållande 💗
Hon hade fyllt 17 år så ni förstår vilken chock för dom när hon helt plötsligt blev sjuk.
De fick åka iväg med henne redan i går kväll.
Så sorgligt för dem såklart.




                                       Lilla Alice så fin 💖


Idag skulle det blivit ett inlägg tidigare.
MEN jag har haft problem att föra över bilderna.
Men som alltid så facetimar jag med Wilma mitt barnbarn.
TUR att dom finns för mig och hjälper mig.
Hon sa ikväll att JAG KAN, det är datorn som lägger bilderna fel,så det så....

Nu ska jag inte uppehålla er mer denna afton.


Kramis Gunilla 💕



Fina ord!





2 kommentarer:

Therese sa...

Kul att ni varit ute på en premiär tur med Helmer🥰🙏 jaa, 3 Artonåringar är inte dåligt🥰 - Grattis till Märta🥳🥳 kul att du haft finbesök , det ska man uppskatta♥️
Såå tråkigt med Alice😿 17 år är inte dåligt trots allt♥️ blir såklart en stor saknad♥️♥️ Kram!!♥️

Gunillasljusglimtar sa...

Tack för titten Therese! Ja det var kul att ta med Helmer ut på en sväng . Det behövde han.Fullt på den ställplatser faktiskt. Jaa lilla Alice, nu fick hon leva i så många år, inte dåligt det. Natti natti 🌺