tisdag 18 april 2023

 Hej på er!




Visar här en favoritros från stugan vår...

Jag har ju haft mycket hjälp med bilder, överföringar och jäkelskap med datorn och bilder.

Wilma & Johan var hos mig i lördags.

Vilken tur vi började med fika annars hade dom nog lämnat mig.

Får ju fortfarande inte in de senaste fotona jag tar med telefon.

Det blir det det blir....

Igår ringde ssk,hon var måttligt sur på hon som ringde upp mig förra veckan.

Inget var bokat,nåt annat var bokat!!

Så idag ska dr ringa mig,fast när undrar jag ju när klockan är över middag nu.

Hade ju planerat lite annat idag men vill ju inte missa det samtalet.

Började förra veckan på eget initiativ med cortizonkur för min värk.

Tycker det har blivit bättre.

Måste ju förankra det med dr annars får jag väl inte komma överhuvudtaget.Behöver nog en spruta i åtminstone högra knät.

Kanske ska ta med min kompis Carina ner till Skärv och spruta våra knän.😊





Nu hoppar jag väldeliga!

Hittar så gamla foton💙

Chrille i mormors diskbalja!

Så kan du göra sen Wilma med eran son!


Jag kan inte fatta att Wilma ska bli mamma💓

Det är ju inte sådär göörlänge sen som Wilma bada hos mig,farmor i mitt badkar.

Tja en så där 24 år sen bara.





Här ett lite äldre foto med mig och barnbarnen💗

Jag hoppar hit och dit idag.



Wilma & Linnea på spark.



        Anton Älskade sin polispyjamas.💜



                Älskade pappa💙

I morgon 19 april är det hans 96 födelsedag!

Den hade han säkert velat fira,han gillade fest!



             Alva som liten täva💕


        Bror & Bosse kissar så gulligt 💙💙

Hur man nu gör när man kissar gulligt?!

Jag tror jag avslutar här nu och börjar min packning (Iväntan på dr samtalet) tills när vi ska hämta HELMER 💧💙💧
i morgon.
Vi ska ha en dag ihop med Holgerssons,
det ser vi fram emot!

Kramis Gunilla 💗



'Ogråten gråt
 ger förstoppning
 i själen.'






















2 kommentarer:

Anonym sa...

Så tråkigt med din värk du har överallt ��
Vad kul
Med Helmer då är det vår..
Jaa tänk att Wilma ska bli mamma ��❤️

Gunillasljusglimtar sa...

Tack ♥️ Jaa men värk får det vara. Finns värre 🌺Jaa lilla Wilma ♥️