torsdag 4 maj 2023

 Hejsan!










Fått Tullisar idag💗

Torsdag den 4 maj!

Idag kom exet med sambo och hälsade på.

Det var så kul!

Jag fick fina tulpaner,Göran fick nåt fint i blompapper också!

Fast i hans papper var det ölkorvar.😏

Vi tjötat och fått skratta.

Ja det blir mycket prat om pensionen,jag tänker på 'pengaförlusten'.

Lennart o Göran bara skakar på sina huvven.

Ja jag får nog mycket att tänka på ett bra tag framöver.

Ska visa några fina bilder på en äldre Volvo som sonen köpte av Lennarts sambo.

Volvo 144a,raritet





 





Välvårdad




Kolla! *På med bältet*

Lag från 1/1 1975.


Så kul att se denna bilen tycker jag.

Vi hade ju själva flera Volvo bilar när vi var unga.

Nä nu ska vi laga till oss lite mat.

Grattis till Märta som klarade körkortet idag.👍💥💦

Det känns så bra att så många barnbarn har körkort!

Bara ringa dom om skjuts,hihihi..


Kramar Gunilla 💕


'Det är inte möjligt

 att ändra bagaget

 i sin egen ryggsäck,

men man kan stuva om det.'




4 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att träffas och tjöta …
Kul med en gammal Volvo ��
Jaa jag förstår pengarna som minskar ganska rejält..
Men man får tänka om och ej vara så generös som innan ..

Gunillasljusglimtar sa...

Förstår att det är DU syster som skriver! Tack förresten att ni kom o tjöta en stund. Nä jag får tänka om lite nu i framtiden. ♥️Kram Söss

Tess sa...

Jättekul med trevligt sällskap ♥️🥰 ja, det bli såklart annorlunda för dig men behöver ju inte betyda att det blir sämre på något sätt♥️ eller hur?!♥️ mer tid med nära och kära 🥰🙏🌸 så kul för Märta- Grattis!!🚗🚗 njut av allt livet har att erbjuda, Kramisar!!♥️

Gunillasljusglimtar sa...

DU är alltid så klok mitt barn ♥️ Nä så sett kan det bara bli bättre♥️ Mer av min stora familj. Ja jag försöker tänka på att njuta men så emellanåt så kommer livet emellan. Trevlig vecka på dig. Kram Mor ♥️