torsdag 13 april 2023


 Go kväll!

Torsdag igen och jobb i morgon.
Skulle få över bilder men se det gick så dåligt!
Tror jag är lite uppstressad av många anledningar men får ta det nån gång.
Har försökt få komma till en doktor om min värk som ökat i händer och fötter.
Ja tid fick jag och nästan skäll också,blir så ledsen.
Skulle inte kontakta dom för nåt samtal överhuvudtaget.
Fick TID 16 MAJ!!
Detta går inte,har bett att min diabetesssk ska kontakta mig snarast.
Vi får väl se.
Det som är roligt ialla fall är att WILMA o Johan väntar en liten kille.




Så kul för oss alla, skulle tro att min son Chrille är extra glad för en kille i familjen. 
Tyckte jag mig se en bilbana där i fredags.



Två gullekillar från Mölndal är hos oss.Vi har grattat BROR på sin 11 årsdag lite för sent!
Så glad han blev för sin keps!


Här är brorsan Bosse men han fyller inte förrän i augusti, 
fast fika fick han såklart.
De är fotbollsnördar, så de kollar på matcher.
Kanske Wilmas kille får lära sig av dom sen då.



Måste få med 'mågen' Jörgen när han fyllde femtio häromveckan!
Förstår inte hur gamla de blir.

Nu ska jag gå ut till killarna en stund,sen blir det nog läggdags inom den närmaste tiden.

Gonatt Gunilla 💕

Lovar att visa bilder från Påsk och en gammal Volvo,som sonen äger.
En riktigt gammal raritet.

Dessa ord har jag fått på vägen av grabbarna Madvalls mamma Elin.


'Dig först.Lite.
Dom andra sen.Mycket.'
💙💙💙💙

Så tänkvärt!

2 kommentarer:

Tess sa...

Så fina rader från Elin, stämmer så bra ♥️ det är händelserikt runt dig♥️😍 fina killar fr Mölndal- kul!! Å Jörgen, de haft fullt upp med kalas nu det sista♥️😅🎉 jaa, får hoppas du får en tid innan den 16😕🥺…..Kram!!♥️

Gunillasljusglimtar sa...

Tack Tess🥰Ja jag går här o väntar på att dr ska ringa📞Ja de orden från Elin ska jag försöka gå efter lite mer 💙💙💙Jaa vad mycket livet är igentligen. Man bör sätta sig ner o bara tänka 🌟Kram Mams 🌸