fredag 7 april 2023

Glad Påsk till er alla!



Igår jobbade jag ,mitt dygn,Göran jobbade också!

Han skickade ett foto på en jättefin bukett med blommor + en stor paket korv,Erikssons!



Vi gissade en del i hop men jag sa att jag skriver till Görans syster, det måste vara dom!

Nähä, det var inte dom!!

Då blev vi nyfikna,korven som Göran brukar få av hans dotter Madde.

Sen slog vi ihop lite tankar och samtidigt som jag grattade Jörgen på han födelsedag idag på fb så frågade jag!

Åh det var dom, såå fin gest och så fina blommor och kort💗

GRATTIS Jörgen på din dag och tack till er för allt💙

Vill bara visa er när jag och Göran var ute och kollade tranorna i söndags!

Bad att han skulle stanna och ta kort med min kamera!

DET gjorde han,se resultat!!




Ser ni några tranor som är nära!?

Sen fick jag styra hans hand så han skulle få med tranorna på bilden.

Kolla så bra det blev!?




Göran är fantastiskt rolig :))



Detta fina kortet fick jag av Bror på snap

På fina Elin, Görans dotter💓




Hittade ett äldre foto med Bror o Bosse, vilken skillnad! Så kul att se!



Här är jag,några år sen...
Fräsch på den tiden,nu skillnad.



Detta kort är på Vilmer,

min systers barnbarn,

tror jag är hans favvo.




Detta var väl gulligt också?

Sen ifjol midsommar med

 Tess o Mattias och Alva 💓




Jaa vad ska man säga?

Så kul att jag har massa foton, fast ibland blir jag lite ledsen när tiden går såå fort!

Ser ju hur mycket man förändras, ändå är jag som 'vanligt' i huvvet  iallafall!

Näe nu ska jag fixa och trixa, har bakat som jag tar med till Chrille & Nettan i eftermiddag 💗💗 


Kram Gunilla 💗



'Ta hand om varandra'


 

6 kommentarer:

Tess sa...

Såå fina kort på er alla!!♥️ du ska inte vara så hård mot dig själv♥️♥️ du såå fin så😍😍 jättefina tranor🤗🤗😅 ska bli kul att ses sen, kramar!!♥️

Gunillasljusglimtar sa...

Nej jag ska sluta med det då🌟Ja Göran fångade tranorna rätt bra sen🥰Ja snart kommer nu o hämtar oss♥️

Syster sa...

Vilka fina kort på de utan tranorna 😂
Säg inte så .. varje ålder så får vi någon ny rynka dom gör oss vackra ❤️

Gunillasljusglimtar sa...

Tack söss! Ja jag känner mig kanske inte så gammal inne i huvvet. Men en rynka mer eller mindre. Syns i morn söss ♥️♥️♥️

Änglarna finns sa...

Hej!
Nu äntligen är jag här inne och läser! Vet inte hur det är, men tiden går gör fort och jag bloggar inte så ofta numera! Men det är väldigt kul att läsa ikapp och se hur ni har det!
Önskar dig en fin dag! Kram på dig!

Gunillasljusglimtar sa...

Tack snälla Annika!Ja gud va fort det går,hinner inte med.Tack för besöket!Nu är Påsken över och i morn blir det jobb igen.Kram Kram Gunilla