torsdag 30 mars 2023

 Gokväll!


Ett foto från stugan.

Torsdag kväll,

gubben jobbar på bingon i kväll.

Jag har inte gjort så mycket idag. Jo men nu kom jag på, jag var ju på spinning i morse.

Det satt inte utanpå precis! 

Igår bakade jag och lagade lite mat och gav bort.💗



Gunillas bullar dom ger lite energi.

Göran var snabb på att tillföra lite extra fett i maten.( Fast det blev inget till honom)

Det blev Zeinas köttfärssoppa med potatis och massa annat i.

Nu har vi tankarna på vännerna💖Jag lovar att baka mer till dom.


Vill också säga att när våran arbetsgrupp nyligen blivit splittrad pga av nya jobb hos dem.

Jag saknar dom mycket också, så det är så tråkigt det också givetvis.

Dessa tjejer,de understa, fattas oss på jobbet!




Som ni ser så har vi haft mycket kul, detta var INGEN fest om ni tror!! 

Nej det är en mässa i Göteborg för flera år sen.

Ja så är det, livet leker inte jämt. Jag har börjat sticka igen, till mitt barnbarnsbarn.

Vilket långt ord!

Jag tog en färg som säkert går att använda både till tjej och kille.




Duger det Wilma o Johan ??

Får väl se om det blir färdigt till slutet av augusti:))

Tar lite tid,har mycket värk just nu i händerna.

Tummen på en hand och två fingrar på den andra är stela och konstiga.

Nu ska jag sätta mig igen och sticka lite...



Tack för igår💕


Kram Gunilla💗


' Ibland behöver man

någon att luta sig mot.

Och ibland behöver man

 vara den någon

lutar sig mot.'


2 kommentarer:

Tess sa...

Så snäll du är som bakar och grejar!!♥️ de ser jättegoda ut�� jättefin grön färg, kommer passa bra till den lilla/ lille♥️�� jaa, nu har vi gett oss ut på nya äventyr, blandade känslor såklart men saknaden efter er andra är stor såklart♥️�� kramar!!

Gunillasljusglimtar sa...

Tack för dina ord Therese. Lycka tio nu♥️