tisdag 28 november 2023

 Gokväll alla vänner!


Förlåt Majsan! 

Ställde den mörkt utan vattning men den bara växte och växte


Tja,det hinner nästan bli en vecka mellan mina inlägg!

Det är inte meningen igentligen för som jag säger så gillar jag att skriva av mig.

Men vad har hänt här?!

Maggen bekymrar mig att den 'bråkar' med mig, eller helt ärligt så 'kör' den igång utav sig självt och då får man sitta där på toan.

Men var ju i Lidköping i går och ska fortsätta med cortizonet tills jag kommer igång med Stelara,nya infusionen.

Ska tillbaka den 14 och få börja då om inte några prover visar något annat.

Nu ska ni få höra: Frågade om jag kan ta dem hemma sen efter första dropp på sjukhuset.

Neej,EN spruta kostar,håll i er nu,33tusen kronor!!!

Så de måste ge den till mig i ben eller mage så det inte händer något!

ÄR jag värd detta kan jag tycka ibland men så klart vill väl jag nån gång bli bra...

Jag är tacksam💗



Blomman 💛 Så fiin! 


Från det ena till det andra,i lördags så hade vi biljetter till Sven-Ingvars i Skövde.Vi skulle ta bilen och parkera på nåt bra ställe.Då nämner Dotter'n MEEN TA TÅGET,ni åker ju gratis båda nu!!

Herregud inte så lätt att bara sätta sig på tåget men det blev så.

Gick så jädrans bra.

Många matställen var ju fullsatta så det blev Sannagårdens Pizzeria.

Väldigt gott.



Stora fina mäktiga kyrkan mitt i stan.Så fin!

Promenad och senare fullmåne.

Ja och sen var det en drink på Rådhuset och sen till Kulturhuset.




Fullsatt verkligen i salongen.


Härlig kväll!


Oskar💗

Sen till station och tog tåget hem.

Det ska vi göra flera gånger verkligen.


I söndags kom Görans två döttrar, fira fars dag.

Reflexvantar och Glögg & KÖRV!!

Fina saker det.

Tack för kaffet Malin.




Göran ville ha upp sina 'Domherregardiner'.

Så klart så vi åtminstone får se lite fåglar,hihihi.








Har bakat till exet,så de får lite goa bullar!




Bakade en hel hög med filmjölkslimpor också!

Tack för tips och receptet Carina Holgersson💗



Idag blev det Jitterbuggare 

till min svägerska Barbro💗



Idag fick jag äntligen mina sprutor för Covid,och för influensan.

Ska även ta för lunginflammation men det gick inte så bra att ta 3 st samma dag.

Har sen större risk att få övre besvär med lungor o luftvägar.

Bra att det finns hjälp då.


Nu ska ni få läsa ifred här utan snatter från mig.


Avslutar med ett foto på älsklingen, ja inte Göran denna gång utan på lille LOVISEN såklart💙





Förlåt, det blev två bilder.

Är så glad i honom också.



Kramis Gunilla💓



 'Livet är så mycket lättare om man kan skratta åt det!'

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa såklart du är värd den sprutan vad den än kostar..
Mycket goda bakverk.. och en liten söt Lowe såklart ��
Ja vad smidigt med tåget, blir kul det ..kram
��

Gunillasljusglimtar sa...

Jaa Söss! Snart så drar vi med er o träffas i Skövde. Du kanske vill ha jitterbuggare? Till Jul? Ge bort? Gör gärna det till dig♥️Ja Love är mig så kär. Han har såå goa pussar 💋💋💋💋💋

Tess sa...

Jättekul att ni tar tar tåget och går på galej!!⭐️🎉 självklart är du värd att få ta sprutan!!⭐️♥️ bra att den finns♥️
Så jäkla söt lille lowisen♥️

Gunillasljusglimtar sa...

Tess♥️Bra att du övertalade oss♥️Det gick ju skitbra o kul var det också. Priset på sprutan var väl mäktig tycker jag men men…
Jaa Lowe är en riktig goding🩵🩵