torsdag 9 november 2023

 Godkvällen på er alla!




Nu är jag här,igen!

Hoppas att ni mår bra?

 Här är det upp o ner med skovet men just idag känns det bättre.

Hoppas de snart får svar på mina prover jag skickat in.

Förra fredagen åkte vi till Mölndal,

Görans yngsta med familj bor ju där.

De var hemma på lov och Elin var ledig så det passade så bra.

Svårt med foton nu på killarna, de har ju sitt och är ute mycket med kompisar o så.


Bosse o Morfar snackar...

                                                          Lilla Sickan och moffa snackar.

Elin hade så ont i örat stackarn,

hoppas hon fick hjälp med det💗träffade en väninna till Elin som sa att hon läste min blogg.

Det var otippat!!

Kul att träffas💗


I måndags träffade jag Majsan.

Hon bjöd på lunch på Plantis.

Det var jättegott!



           Där satt vi och tjöta om allt.

Fast jag kunde inte värma upp henne helt för hon frös på resturangen.

Tack Maj💗


Sen var jag och Ann ute och gick en rejäl runda.

Då är det såå retligt när det krampar i magen och så.

Jag hann hem Ann😊

Nä usch, nu vill jag ha ordning på allt gällande hälsan.

Det är lite ovisst om vad de ska göra med mig.

Har även bekymmer med cortizonet att jag blir så 'uppåt, svårt att varva ner...

Så då blir det mycket bak.


              Trixat med foton lite.

   Här är det Kesobullar!



               Fredriks tekakor.




                 Saffransbullar med vaniljsmak.


Dessa bakade jag speciellt till exet o Carina. Är så glad att han äter bra.💙

Vi blev utbjudna av dom till JIVES!I Tidaholm.

Vilket trevligt ställe!!

Äta så mycket brunch man ville plus sen massa efterrätter!

TACK ska ni ha för den dagen.

Vi var sen med dem hem och tjöta fika och spela trav.








                      Tack💗


Ja man ska vara tacksam att man ändå är så pass frisk som man är.

Förbenat lätt att glömma ibland.

Lennart kämpar mot så mycket biverkningar.

Man vill ju så gärna att allt sånt inte ska finnas.



    Wilmas 25 årskalas hade hon i helgen som        var.    Tänk nu är hon mamma.

Lowe ska ropa 'mamma' på 'lilla Wilma' (svårt förstå för mig alltså!)



Om man som jag jämför med lilla Wilma på armen hos Famme här.

Görans 50 årsfest!! 2001.

Näe nu får det vara bra med nostalgin för idag


Kram Gunilla💗



'Är det meningen att man ska vara helt färdig när livet har sin deadline?'

4 kommentarer:

Tess sa...

Såå kul att läsa om dina upptåg♥️ verkar vara ett trevligt ställe Jives!! Kanske får ta en runda dit🥰♥️ ja, ” lilla Wilma” svårt att förstå ibland♥️ livet händer så snabbt🥰🍁🍂 hoppas du får ordning på ditt skov å att du kan få slippa cortisonet 👀 å lilla pappa som kämpar å kämpar♥️ bara följa med på livets stig♥️🍁

Wilma sa...

Åh roligt att se vad du hittat på😘 många roliga saker❤️ nu hoppas vi att du snart får svar ifrån Lidköping!!
Ja så trevligt kalas, tack igen🥰 kramis❤️❤️❤️

Gunillasljusglimtar sa...

Tessan ❤️ Tack för dina fina ord till Pensionären.Ja det var verkligen ett trevligt ställe i Tidaholm.Ja som Lennart kämpar. Hoppas det det ger bra resultat nu. Kram Mamma❤️

Gunillasljusglimtar sa...

Wilma! Jaa nu väntar Famme på svar! Hoppas vi träffas i morgon 🥰Lowe vill man ju krama lite igen. Kram Famme ❤️