måndag 2 oktober 2023

Hej på er! 



Tycker denna från min systerdotter Frida är såå jädrans bra!!


Jag är glad, på en måndag!

Måste visa när jag var och hälsade på Lowe o hans mamma Wilma,förra veckan...



Det blev en långpromenad i det fina vädret!



Ja ni ser va?! Lille Lowe i min famn 💙



                Han är ju 7 veckor nu på onsdag,

man fattar det knappt!


Idag har lille LOWE sin allra första namnsdag💙



Ja fossingar är ju för goa på dessa små goa människor!

Så konstigt att man inte älskar sin mans fötter!

Förstår ju skillnaden men ändå!



Är ju lite bortskämd av barnbarnet, att få kantarelltoast 💗

Kan jag ha det bättre?!

I dag måndag ska dotera Tess,

 komma och äta lunch här emellan hennes möte och sen ska hon börja jobba.

Det är ju så roligt!

Göran fixar nåt gott som hon gillar!

Sen i eftermiddag ska jag träffa en väninna, ska cykla till henne sen.

I helgen har jag (vi) bytt gardiner lite varstans i lägenheten.

Det känns väldigt bra, nu är det höst tycker jag.

Göran är så mån om att han varit med och hjälpt mig, han höll gardinstången... Så söter så:))

I lördags var jag och tittade på barnbarnet Anton när han tävlade i Cross, här i Falköping.

Får inte fram foton ifrån motorbanan.


Intressant men såå mycket adrenalin det blir i kroppen!

Usch tycker det är spännande och samtidigt med skräckblandad förtjusning!

Han var så bra i sista hitet, men han föll.

Som tur inga svåra skador men han fick ont i höften.

Fine Anton 💙

Du är duktig du!

Fick fina bruna ägg +jättefina burk och massa annat som passar så bra till mitt 'lilla konditori' här hemma.

Tack Barbro & Janne.💗💗



Nu får ni ta hand om er denna första måndag i oktober.


Kram Gunilla💗


'Delad lycka är dubbel lycka'





2 kommentarer:

Wilma sa...

Ja så mysig eftermiddag/kväll det blev❤️
Jaa kul för er att titta på antisen❤️
Hälsa tess idag❤️
Kram!

Gunillasljusglimtar sa...

Ska hälsa Tessy sen när hon kommer. Jaa hoppas på fler sådana dagar❤️❤️❤️ Ja hjärtat är i halsgropen för varje start. 🏍️🏍️