torsdag 12 oktober 2023

 Goddagens på er!


Tack Carina o Lennart för må bra blomman 💖

Jag påbörjade detta inlägg i väntan på att 'jag o Göran skulle på en vistelse över natt.!!

Rätt som det är knackar det på fönstret bakom mig.

Där står mina forna,fina bästa f,d arbetskamrater.

Jag reste mig upp och sa till Göran,de stod i fönstret!! Vilka då??? 

Äcsh finns inga här sa Göran.

JUST DÅ kom dom in och skulle kidnappa mig.

NU kan du aldrig lura mig mer GÖRAN!! Men allt detta som hände mig igår var väl en gåva utan ord! Får inte fram nåt knappt!

Det ska jag berätta mer om i nästa inlägg.


Fick en tid för sigmoskopi,gjorde i Tisdags morse.

Jag har haft lite ont i magen,kramper,diarrer de senaste veckorna.

Det såg ju han som gjorde undersökningen. Gjorde ont, nu ska dom diskutera i veckan vad de ska göra med mig.

 Har ju en spruta som tages varannan vecka +9 tabl Colazid varje dag!!



Jag fick kaffe och smörgås efteråt ,det smakar ju så gott!

Men kände mig inte pigg sen resten av dagen,kände mig febrig och svettig och frös.

Men tog lite tabletter,la mig och sov gott tills i går morse....

Det hade ju Pettersson 'skvallrat' till kidnapparna så de blev oroliga!! 

Sen kom de före tolv till nästan tolv på natten.

Kunde inte vara piggare.ALLT Adrenalin gjorde att det blåste bort.



En trött Lowe


En pigg Lowe.


Nu måste jag sluta. Lite att greja med idag.

Kram Gunilla💗

Missa inte nästa inlägg,
ni får en liten insyn med ett klipp i dagens💖 




Inga kommentarer: