fredag 6 oktober 2023

 Hejsan på er alla! 


TT

Tänk vad nejlikor håller sig länge.


Nu hinner jag inte mä, tiden bara rinner iväg.

Nu har vi varit ute med Helmer ( husbilen) i ett par dagar.

 Vi kom hem i går eftermiddag. 

Vi har varit i Lidköping på kronocampingen.

Exet med sambo varit med! 

De har också köpt husbil, den heter Haber.



Det är en väldigt fin camping och ☀️ kom fram flera gånger. 

Vi var ute och gick och vi satt och snattra och tjöta.

 Åt mat och mycket onyttigt!


Gubbarna när de 'fick' gå ifrån Kappahl, där vi fruntimmer varit o bara kollat lite.








Allt gött att ha våra husisar 🚐

Jag tog med air fraiern, bra att tina bröd och sånt i!




Sen fick JAG en present för att jag gått i pension och att jag bakar bullar till Lennart.

 Det gör jag så gärna, för nu har han så bra matlust igen.

Tack snälla ni. ❤️

Vi har också blivit bjudna på mat den 28 Oktober.

Spännande att få veta vart sen...



Vi var ju även på Husvagnssvensson o kolla på nya och gamla husbilar. 
Denne kallades farfars husbil.

Jag har fått lite paket på posten de senaste dagar- veckor.

 Bland annat beställde jag denna Samba.

Åh va gott den luktar!

Den gjorde mig glad ♥️

Får lära mig nu att från och med oktober månad så får jag hålla i pengarna.
BLIR ju pension hädanefter.
 Klart att det kommer att kännas!
Blir många tusen mindre.

Men därför jag har beställt lite saker INNAN pensionen börjar komma.


Kan ni gissa vad?

 Jo gammelfamme ska med Wilma på promenad med lille ’Lovisen’ om en stund.




Detta är  det senaste fotot jag fått på lille LOWE 💧💙💧



Kanske bäst jag slutar mitt inlägg nu.

Trevlig helg

Kram Gunilla 💗



 'Ska lära mig att tycka om
 vardagen, en ny epok i mitt liv.
Det tror jag absolut jag kan göra,
så att jag får nya driv'.
                                                    Gunilla 

4 kommentarer:

Tess sa...

Härligt att ni haft trevliga dagar🥰♥️ nu är det verkligen höst tycker jag🍁🍂 härlig årstid🥰 kan tänka mig att dagarna flyger iväg 🥰 Kramisar

Gunillasljusglimtar sa...

Ja nu är det ju nästan semester jämt! Trevliga dagar i Lischköping🍂🍁🍀Jaa nu är det höst. Tycker om det faktiskt💚

Trevlig helg till er 💚

Syster sa...

Ja vad mysigt ni har haft det..
Nä vad har du köpt? Nyfiken blir jag 🤔
Lille söte Lowe…🥰

Gunillasljusglimtar sa...

Haha söss nu är du nyfiken, kan va en present till nån som fyller 60 i oktober🥰Ja lille Lowe ❤️