tisdag 17 oktober 2023

 Hejsan!

Hur mår ni?

Jag mår bra,förutom lite med magen.

Känns som 'varannandagproblem'

Ja ja,jag väntar på besked från mag o tarm i Lidköping om vad de tänker.

Jag jobbade några timmar i går när de andra var på APT.

Kändes ju liite konstigt efter 18 år att vara kvar på jobbet när  dem är på möte!



Nu ska jag berätta för er hur min förra onsdag blev när tjejerna från jobbet bara dök upp!

Herregud massa kläder skulle på mig, och en mössa såklart! En så fin handväska med massa 'godis' i såklart!



          Ni ser ju hur glad jag blev.

ja tänk om jag visste vad jag vet nu!

Herreguud va kul det blev. 

Tack tjejer 💗



                  Här är vi💥

Fyrklövern.

Ja dom drog runt med mig i stan så jag skulle bli orolig, fast jag visade dom inte att jag var det.

Hahahaha,sen var det dags att besöka berget,där åt vi Anns goa kantarellsoppa med bröd!

Såå gott!

De påbörjade en tipspromenad för mig men den fick vi ta lite inomhus sen för det var ju nästan orkan!


Mums.



                               Här ser de så jädrans snälla ut!!




Kaffe på maten, sen skulle tjejerna åka LINBANA.

Det gjorde inte mig något, men vem tror ni står där oförberedd!!

Tessan manar på mig fast fötterna gick inte lyfta.

Ju mer hon sa: UPP MED BENA så blev fötterna fast i marken,hihihi.

Herregud sen tänkte vi väl inte på detta förrän på kvällen att det kanske skulle till tiktok. 

Just nu 14tusen, 4hundra visningar på TIKTOK .

Så det fixade ju Therese snabbt och lätt.

Denna bilden  är det men får inte över filmen.

Men de flesta har väl sett den på f.b förra veckan.

Min syrra undrade vad för kläder jag har på mig! 

Hon trodde nog att det fanns i min garderob, Hahahaha.


Efter många om o men så plötsligt befann vi oss hos Ann.

 Där började festen sen må ni tro. Fick ett fint förkläde!!

Så det blev mer överraskningar!!



Tjejerna bara skrattar!!



Jag läser på små lappar!



Fick lite tips på vad jag skulle göra,baka förstås.

Det jag älskar att göra!!



Vad blir det tror ni?


Ja det blev en sockerkaka som jag gjorde i små formar jag hade fått av dom också.

Så fiffiga dom är!

Tänker som sjuttan har de verkligen gjort.


Fin present.

Presentkort Falköpings handel.


Mycket trevligt och gott dom hade lagt i min lilla damväska.

Liten portmonä, sidenkuddar att smaska på,Ouzo, läppstift, ÄNGLAR förstås! Ja vin och mer därtill!



Denna hittade jag!

Så kan man säga att jag tänker, för inte vet jag hur jag ska uppföra mig hihihihi.

Ja tyvärr så avslutar jag detta fina minne som alltid kommer ( Hoppas jag) finnas  hos mig.

Jag fick skriva om hela inlägget nästan.

Mitt barnbarn Wilma ringde mig o sa att det bara var lite skrivet. 

Då blir det inte som orginalet men alla hundra bilder kunde jag ändå inte visa er.


Kram Gunilla💗




4 kommentarer:

Tess sa...

Jaa, vilken dag och kväll det blev😂😂♥️ jag kan skratta fortfarande åt allt😂♥️ vi fick till allt så himla bra🤓😍 å filmen ska vi inte ens tala om😂😂😂 bästa hittills- så kul att fått uppleva det♥️😂 tack för att du bjuder på dig själv i alla lägen♥️
Hoppas de får iordning på din mage♥️♥️ kramar ♥️

Syster sa...

Jaa ni verkar haft det kanon 😂Härliga minnen och speciellt linbanan😂

Gunillasljusglimtar sa...

Tess❤️Tack för en oförglömlig dag / kväll. Det var så roligt! Ja jag gillar ju Sköj!!Ja filmen blev ju rolig pga av dig o din röst😂Såå roligt! Ann berätta att hon hade så ont i magen dagen efter. Meen sa jag varför då? Alla SKRATT gjorde så det gjorde ont😂Ja tur att man tycker livet är kul för det mesta!Ja dem hör väl av sig om magen tror jag. Det är ju inte så illa idag som igår. Kraam Mams❤️

Gunillasljusglimtar sa...

Syster! Vi hade så kul! I filmen är du och jag såå lika på rösten o utseende. Kram Söss ❤️