lördag 15 juli 2023

 Trevlig lördag kväll!



 Denna fina blomma finns hos Carina & Lennart.

Det var 3 såna där små pelargoner i maj månad hade hon köpt dom.

Nu ser  den ut så här!!


Vi har hunnit med mycket i veckan,jobbat sista passet innan semester.Gick av i torsdags,sen kom Carina & Holger till oss.(De som huserar Helmer åt oss)

Vi fick såå roligt paket!

En alltiallolåda+ en toarulle!!

Allt som kan behövas vid nöd,det kan ju hända när som helst eller hur?










Glad Holger 😃



Väldigt glad Carina också!😊



Denna fina kossan fick vi.En tjej som målar så bra,så sööt!

Kommer inte ihåg konstnärskans namn bara.

Tack Carina & Holger för allt!!

💗





Sen var vi och  hälsade på exet & Carina i fredags,dom har köpt sig en husbil också!

Jättefin är den,den heter Haber.


 

Dom som vi så glada över sitt köp!

så det blir Helmer & Haber som tar en tur sen lite senare i Juli.



Deras sovrum,om vi byter

 så får det bli sådana sängar.



En fröjd att se Carinas blommor.




Bakade lite släta bullar till L & C.

Vill så gärna att han får matlust igen!




 



Denna tidningen hade dom så jag bad Göran åka och köpa den i en stor affär i Falköping.

Han sa att den hette 'ställplatser nånting',då frågade expediten om det inte gick lika bra med MIN PONNY!!!!(Tidning )

STÄLLPLATSER upprepa Göran,jaha trodde du så STALLPLATSER!!?

Såå jädrans roligt tycker jag😋

Sen kom han hem här och det lyste i rumpen på'n.

GUUD va jag har skrattat,det är lite som gör'et




Ser ni pricken där?

Hans mobiltelefons ficklampa som jämt går på.


Nu ska jag avsluta denna kväll,ska bara visa vilken bra flaska jag fick av Wilma för ett tag sen...




Luktar så fräsch när jag sprutar på kläder m.m

Tack Wilma💗





Görans potäter,han var såå glad så.

Hoppas de ska smaka.


I morgon ska vi hälsa på Görans syster & svåger.

Det ska bli trevligt.

Har allt bakat till dom💗




Kramis Gunilla 💓


'Jag har aldrig mött

 en gnällig person som

 varit tacksam.

Jag har heller aldrig

 mött en tacksam person

 som varit gnällig.'




2 kommentarer:

Syster sa...

Haha kul med Görans shorts 😂
Roligt med namnet Haber och fin husbil, kul att åka i hop..
Du bakar o grejar så fina bullar, ser smaskiga ut.
Ja härligt med semester nu syrran 🥰❤️

Gunillasljusglimtar sa...

Tack söss❤️ Jaa nu har vi semester Barbro! Så gött, fast det går för fort allting . Ja Haber blev namnet av en anledning! Vi ska ta en tripp i hop om Lennart är pigg efter sina behandlingar. Kraam Gunilla ❤️