lördag 29 juli 2023

 Hejsan på er!



Ser ni mig?

Taget från köksfönster på jobbet,jag är spöket som håller i en mobil till höger.

Hahaha...

Detta är en tidsinställd 'bömb'

Jag och gubben är i väg med Helmer igen.

Vi passar på när det kommer så mycket regn som möjligt! Hehehe.

Jag vill ju visa lite bilder från sista resan.

Dem kom inte med sist.



När vi kom till Ystad efter Tomelilla så ville jag definitivt titta till 'Wallanders polisstation'

Den var borta,där var det nu ett B & B.



 

Det var så roligt när vi var där med vänner för många år sen...



Denna fina flicka/dam såg jag på långt håll vid Ystads järnväg.

Så henne ville jag gå till och fota.

Tycker banne mig att hon liknar mig och mitt barnbarn Linnea💗 jag är ju inte så lång och gracil men ändå lite.💗

Ja,det fanns mycket att se i Ystad ändå.

Brandbilar med pensionerade brandgubbar.





Görans dröm kanske...


Härligt torg med mycket aktivitet.

Vi skulle åkt 'tåget' men det var fullt jämt!



Fint namn.

Barnbarnet heter ju Bror 💙


Ja lite bilder som kom fram.


Kram Gunilla💓


'Nyckeln till att nå fram

 till en människa är att få

 den att känna sig sedd

 och förstådd.'










2 kommentarer:

Tess sa...

Så trevligt att läsa, även det näst senaste läste jag nu🥰 ja fy för vatten, man får ha respekt verkligen🥺 kan gå illa…. Så kul för er att åka ut, det ska ni fortsätta med nu ♥️ semestern går såå fort, bästa känslan är nästan innan😂 men du kommer ju ha semester jämnt snart nu♥️ Kramisar ♥️

Gunillasljusglimtar sa...

Fina Tess❤️ Du är så rar som skriver i mammas blogg ❤️Nä vatten har jag sån respekt för. Jaa vi får passa på och njuta av Helmer så länge vi kan ❤️❤️