torsdag 6 juli 2023

 Hejsan Juli månad!


        Det är blommorna till vänster som skulle vara med men icke då!



Nu jä--as mina bilder igen,hm gillar inte det.

Var uppe ett ärende på stan igen idag,två ggr på en vecka!! Det ni..

Gick förbi en blomster affär som sålde ut blommor för 10 kr styck!!! Jättekul att fynda.

Visserligen tål ju inte Göran pelargoner, de får vara på altanen.


Nu kom fotot på blommorna för 10kr styck!!




Har glömt visa när vi fyra tjejer var samlade för en fika hos Malin 💗


      Glada tjejer!



       Så fint i detta hem.


Ett gulligt föl fick vi se!
Såå söt 💗



                         



💓
                        Två hundar fanns men denne
                                     söte hunden trodde
  jag att det var  schäfer i.
                                             Såå fel jag hade! 

                                                

Detta fick vi smaska i oss.

Tack Malin för alla goa skratt!



Jag har köpt en ny Ifone,

grön är den fast det inte syns så väl.

Tänkte att bättre för mig att köpa nu innan pension.

Fick ett väldigt bra erbjudande,fick 4500 för min gamla.

Sen betala jag 1775 kr kontant.

Så det var det.

Ingen pro max denna gång men 13 heter den bara.

Vi var på en camping i sön-tis,trevligt!

Vi firade min 'äldsta kompis* som fyllde 65 år 💕 i måndags!




Här blev vi 

överraskade av Gunilla & Dennis, vi åkte med dom och 

åt på Mandys i Töreboda.

Det var så gott!







Vädigt kul inredning,gillade det mycket.



Såå gulligt på receptionen.


Vassbackens camping,där firade vi Jubilaren!


            Alwa & Göran


Här blev det hurra och salut!!


Gunilla💗



Det var blåsigt ute,

så vinterkläder på ett tag!




Hon ÄR såå glad för presenter!!


Ja vi hade det så trevligt! 

Dem har husbil och vi så det var ju perfekt att träffas så här.

Ett helt dygn tillsammans, det är nog första gången på många år.

TACK för ALLT Gunilla & Dennis 😃💥💗


Nu ska ni få läsa ostört,

snart ska vi till Anton och gratta honom,

som blir 19 på söndag.



Klippte mig igår,

nej jag sparade längden,

 jag bara tunnade ur

 och lite färg i botten.


Kramis Gunilla 💗


'Det går inte att ändra 

dåtiden men det går att

 använda nutiden till

 att göra nånting bra för framtiden'



6 kommentarer:

Syster sa...

Vilka kloka ord…
Grattis till Gunilla 🥰 Fina kort..
Kul med ny telefon..Vad kul att umgås så länge med varandra 😍

Tess sa...

Kan tänka mig att ni hade det trevligt🥰 kul med presenter såklart😎 jättegod fika hos Malin😋😋 trevligt att tjöta å skrattta lite♥️😎😊 å fölet som var så sött😀😀😍
Japp, ni är välkomna, ses om en liten stund♥️♥️

Wilma sa...

Åh fina kort!!❤️ kul att åka iväg med husbilen�� då kommer du och Johan matcha mer era telefoner, han beställde en grön 13 igår ���� ha det så trevligt på kalaset❤️❤️❤️

Gunillasljusglimtar sa...

Ja syster jag hittar lite ord i min kammare!❤️Ja kul med telefon men nu är det inga värstingar längre:(
Kraam på dig Babbi🌺👏🏻🥰

Gunillasljusglimtar sa...

Tess! Ja vi har alltid kul, tjötar om allt💕Jättekul hos Malin! ’Schäfern’ var söt 😂😂Kraam mor 🌺Vi kommer ju snart🌺

Gunillasljusglimtar sa...

Wilma!! Nämen har Johan köpt likadan som Famme? DET var roligt! Ja inga värstingar för mig längre!Ja jag är glad över Helmer 💙Kram Famme 💙