tisdag 11 juli 2023

 Gokväll!

Hur har ni det?

Här är det lite värk i kroppen,tror det beror på 'städat' förråd i TVÅ dagar.



Lite el attrialjer!



Jaa vad säger man!

Saker,saker,saker.Igår var jag inte gla på Göran.Kändes som att han ville att 'allt' mitt skulle slängas och hans 'skit' skulle sparas.

Vi var rediga med vår relation,vi väntade och slänga eller skänka utan det fick ta en stund,innan vi var överens.

Jag är ju en sån person som jädrar går i taket om såna saker.


Ikväll var vi rörande överens om det som skänktes och slängdes idag

Ja,jag är en ekorre och Göran vill slänga så mycket som möjligt.

Men jag fick ställa in alla album & alla mina dagböcker/ almenackor som är sen år -67.Så jag ska kolla det i helgen.

Anton,mormors kille fyllde 19 år i söndags.

Så många år redan 💙



Hade ett annat fint kort på Anton men det gick inte ladda ner.


Svärdottern Nettan fyllde 50 i söndags också💗

Det var en rejäl fest i Stenstorp i lördags.



Lite sudd men så kan det bli...




             Carina o Tess



            💗Glada Alva


En del gäster



Tess & Linnea & Alva



Johan & Göran



Musiken grejades det med.



          Wilma fixade med allt nästan 💖





Wilmas tårtor.

Ja jag hade kunnat tagit mer kort men nu var jag lite överallt och sen var det dans.Så då var jag där....

Tror ni förstår.


Nu får ni hålla till godo med detta inlägget.

Kramis Gunilla 💗


'Bjud på leenden och du 
får leenden tillbaka.
Det tar inte lång tid att 
få till en vacker bukett 
av leenden'

4 kommentarer:

Tess sa...

Sån kul fest det var🥰♥️♥️🥳🥳 kul att kunna släppa loss lite🥰😎 å lille goa Anton♥️♥️♥️ åren går såå fort , fattar inte att HAN är 19 år!!♥️😍
Gött med semester, det kommer du snart ha jämnt nu🥰😘 kram!!

Gunillasljusglimtar sa...

Hej Tess❤️Jaa det var en riktig balunsers i lördags❤️Ja det är skönt att snart ha semester också🇸🇪🚐🎉Ha det bra själva! Jaa Anton, 19 år, vad tiden går🇸🇪🎉🌟

Syster sa...

Trevligt med födelsedagar o kalas ��Så fina kort roligt att se …
Kul att rensa jobbigt men skönt efteråt ��

Gunillasljusglimtar sa...

Ja du vet att jag gillar det💚Å ibland känner man inte för det! RENSA HÄR BEHÖVDES VERKLIGEN❤️Kram söss