söndag 20 november 2022

 Hej Söndag!






Hur har ni det?

 Har det kommit någon snö där ni bor?

Vi har allt fått lite 'guld' som min son kallar det! 

Vad har hänt sen förra inlägget tro? 

Vi hade ju köpt gardiner som kommit upp 'redan' för tiden räcker inte till sånt i veckan iallafall..

Gubben så glad när domherrarna visade sig för honom idag ( Inga äkta då utan på gardinerna i köket.


Idag säger jag grattis till min systerson Pontus 💙



Jag jobbar ju lite julhelgen i år också,fast lite dagen innan och Juldagen.

Nästa helg som kommer då jobbar jag fredag & Söndag kväll, namngivning på söndag middag.

 Ska ju bli så skoj eftersom jag är prästen,så utan mig inget namn:)) 




Jaja det ska bli kul att träffa alla då, åsså lilla huvudpersonen Maja 💗

I fredags var vi på inflyttningsfest hos vår jobbkompis Eija och hennes Thomas.

Det var så gott och trevligt, kräftskiva blev det med allt möjligt gott till....


Modellen Mattias

mat,mat,mat

Prat,prat,prat

Värdinnan så glad för lite presenter!


De blev så glada!!


I all hast så glömde undertecknad att ta kort på den andra blomman.

Det var en orkide med kruka.



Dom hade så fin lägenhet,det hade varit en kyrka för många år sen!

Tyvärr dåligt med kort ifrån interiören.


Nu ska självaste jag och gubben äta lite sallad sen igår.

Den är så mäktig så den räcker två ggr.


Lite fler bilder hade jag tänkt men det ville inte datorn.


Kram Gunilla 💗


'När du är på väg från A till Ö glöm då inte att stanna upp någonstans vid J och begrunda hur långt du kommit.'












6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin lägenhet är det i fkp? Ja mysigt nu att hänga upp gardiner, ska jag med göra i veckan har lust att sätta upp ljusstakar med..
Så fin dikt …

Therese sa...

Ja så trevligt vi hade😍⭐️👍 å jättefin lägenhet 😊 så mysigt med snö, tänk om det kunde få vara kvar nu ett tag☺️ Jättefina gardiner ni satt upp!!

Alvasss Blogg sa...

Så mysigt ni har haft det🥰 ja vi ses nästa söndag på lilla Majas namngivning, ska bli kul!❤️ kramar Alva

Gunillasljusglimtar sa...

Tror det är syster Babbi som skrev inlägg. Ja uppe i stan är den lägenheten så himla fin! Jaa stakarna kommer upp i veckan här tror jag Göran sa. Kram på dig❤️Gunilla

Gunillasljusglimtar sa...

Therese! Ja det var en rolig kväll🎉🌟🎈Ja nu har vi fått snö idag här. Gardinerna är fina men på baksidan är dom vita gillar inte det. Kram Mor ❤️

Gunillasljusglimtar sa...

Alva❤️Mormor så glad att du tittar in här. Ska bli jättekul nästa söndag! Då syns vi igen ❤️Kram mormor