tisdag 1 november 2022

Hejsan!


Ja det är alleredan tisdag, jag kallar mig frisk från min 'influensa'.

Idag har vi varit på Apt och i morgon börjar jag jobba !
 Känns skönt.
Igår var vi och grattade barnbarnet Wilma som fyller 24 i morgon. 
Det var som ett 25 årskalas minst! 
Mycket gott hon hade fixat med men farmor fick inte upp kameran en enda gång, förlåt!
Nu börjar man undra var tiden tar vägen... Jag hade ju precis fyllt fyrtio när hon kom tre veckor efter min födelsedag.Jaja,man får vara glad att man hänger med.
Nu har jag har ändrat på teckensnittet, får se om jag är bekväm med det, ni kanske ser lättare att läsa också.


Igår bakade jag lite tekakor och kesobullar.
Dessa bakade jag mycket förr!
Tyckte att Wilma & Johan skulle få lite sånt av mig.
Ska visa er vilken behandling jag har i mitt hem istället för att åka till sjukhuset.
Varannan måndag ska jag spruta in detta onda i mitt lår.



Förstår inte varför dem gör såå ont att spruta in.
Jag hade dropp förut,det gör iallafall inte ont.
Hemskt att veta att 2 sprutor på en månad kostar över 11 tusen.
 Men de sa på sjukhuset att jag var värd dem, hihihi.



Min bröstvas gillar jag, även lilla staken.
Det blir mycket ljus nu, gubben tycker jag är snål med att tända lampor.
Håller med han, fast lite kan man ju spara.
Mysigare med att tända ljus tycker jag .
Nu har det blivit så mörkt ute fort på eftermiddan, så visst kan man väl längta till advent!

Då kan man ju ta fram några tomtar också!

Ha en bra tisdagskväll!
Tips: Nattryttaren på cmore.
Såg lite förut....


Kramis Gunilla 💗






2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för tips på serie, ska se den på SVT dom du tipsade om sist….
Skönt att du känner dig bättre nu♥️ Jag tyckte det var lättare att läsa nu👍🍁🍂
Kramis i höstmörkret ( länka gärna till bloggen på din f.b , tror det blir lättare för personer att gå in då😍) kram Tess

Gunillasljusglimtar sa...

Hej Tessy! Ja nu känns det som att man verkligen kan ’unna sig’ att titta på serier.Ja bedragen var verkligen sevärd. Ja inlägget från IG kommer på fb med men det ändrar sig med min bloggadress o så ser jag det senare. Nu ändrat den på fb igen. Jag är väldigt ringrostig än märker jag. Wilma o Johan får hjälpa mig lite med byta bilder mm. Kram mams ❤️