onsdag 23 november 2022

 Helloj!





Nu är det redan onsdag eftermiddag och min ledighet har gått fort.

En dag kvar,sen börjar jag jobba på fredag!

Ska lämna prover i morgon på vc.

Hoppas sen komma hem och vilja rulla lite köttbullar till jul.

Har bakat lite i veckan...





Min fina Assistent,den är ett år nu.
Jag unnade mig den då för över 7 tusen, den var nedsatt i pris så jag tyckte det var värt,varje krona.
ANKARSRUM är namnet !



Tekakorna blir så fluffiga så!


Mannen i huset fick lov idag  (av mig) att sätta upp stjärnor och stakar.

Jag är ju 'uppfostrad' av mamma att allt skulle ske sista veckan innan jul.

Det funkar ju inte riktigt så när man jobbar så olika.

Vårat lilla vardagsrum


DÄR står han som en stjärna i all sin glans,gubben.



Hittade en liten hög med julkort i min låda.

 

Skickar ni julkort?

Jag tycker om den traditionen,fast jag vet ju att många slutat.

Jag saknar även denna jul att få skicka till lille far.💗

Även till svägerska & svåger som båda har gått bort i år.

Så tråkigt!


Nu ska jag äta lite kvällsmat för efter halv 8 ikväll så är det till att fasta.


Kramis Gunilla 💗



'Äkta vänner är inte de som får dina problem att försvinna.

De är de som inte försvinner när du har problem'





2 kommentarer:

Anonym sa...

Det blir mindre med att skicka julkort varje år .. kanske för dyrt porto för många..
Ja man har traditionen i sig, men man får ändra sig lite och vad gör det?
Har inte bakat något ännu ..En mysig tid vi har framför oss ❤️Syster

Gunillasljusglimtar sa...

Gokväll söss! Nä man får töja på reglerna ibland! Julkort är kul att ge och få. Fast det blir ju mindre av den varan. Nä jag bakar för jag tycker det är så roligt! Men frysarna är ju fulla nästan redan. Kram storasyster 🥰