söndag 6 november 2022

 Go'kväll!




Nu är det redan söndag igen,jag har varit gräsänka sen i går morse,fast det har gått fort!

Bara slöat igentligen,'barnen' hemma igår på lite mat,fast äldstingen Chrille var förkyld och så,så han ville inte smitta mig.

Får ju så lätt infektioner.

Alva och Linnea var med hos farmor/ mormor.

Linnea 

Alva Mattias o Tess



Nettan med såklart!


Redige Harry


HARRY

Harry kom ju till Chrille och Nettan i 
våras,då var han så liten kille.
 Han är så lång och rolig nu!



Vi var på gravarna i fredags,det var så fint överallt.
Man tänker faktiskt extra mycket på sina nära och kära dessa dagar.
Jag är ledsen över en bloggvän/ IG vän sen många år som gick bort i veckan.
Det var inte roligt att läsa,usch man tänker så mycket då.
Hoppas att hon fått frid från alla smärtor nu.

💔


Mormor & Anton

Anton är ju redan 18 år fyllda.
Han Går skola i Skövde och jobbar extra nätter på Nattpatrullen här i stan.
Han fick ju körkortet i somras.
Det är bra gjort,han skulle nog valt undersköterska men det kan han ju välja senare.
Han o några killkompisar var i Norge över två dagar,han älskar att köra bil!
Jättefina kort han skickade till oss.


Vackert i Norge!




Han gillar mycket med natur och historia.
Ja inte är han lik mormor precis,fast natur tycker jag om.

I morgon ska vi ta med svåger Janne och hans Barbro att äta ute,han har nyligen fyllt 80,så vi måste se hur han ser ut nu en vecka efteråt,hihi.
Det ska bli skoj!
 Sen är det jobb på tisdag igen,lediga dagar går fort ibland.





Titta vilket fint ljus jag har fått!

Nu ska jag tipsa er igen om en bra serie.
Låter som om jag inget annat gör men sett 2 avsnitt av *Gisslantagningen* på tv4 play.
Dansk serie,dom är ofta bra.

Ha nu en fin början på veckan så hörs vi igen snart!

Kram Gunilla

  💗




 




3 kommentarer:

Therese sa...

Tack för ett trevligt kalas, var god mat och trevligt sällskap ♥️ Jag vet inte vad Anton fått sitt intresse ifrån 😊 men kul att de ger dig ut lite…..
Ha en bra kväll 🍁♥️

Gunillasljusglimtar sa...

Vassego! Alltid mysigt att träffas emellanåt. Tjöta o skratta. Ja Anton är allt en nyfiken kille som gillar att få se massa ställen. Ja gräsänkefrun ska snart släcka ner här och lägga mig. 🥰

Alvasss Blogg sa...

det var så trevligt i lördags kramisar alva❤️❤️