lördag 29 oktober 2011

"Lördag hela veckan,lördag hela veckan lång"

Mor'n,mor'n! 
 Ja detta blir lite planerat inlägg så kallad "tidsinställd bömb" för ska jobba idag.
                        Ja men nu är det så att jag varit hos dotter,måg och barnbarn sen igår kväll.
                       Mannen min skulle ha lite killträff hemma o jag passar då på att ha lite  kvalitetstid med barnbarnen .                     
Jo dottern skulle ju ut med tjejkompisar,det sa hon till mej när jag frågade om jag kunde komma..
Men det gör inget sa hon för då kan du ta hand om Mattias lite oxå o tjöta med honom..
Kul när dom säger så...
Så det var så mysigt så.
Lilla kickan var ej riktigt pigg,skit som går. Men dom var glada att mormor var där iallafall.

Ska iväg till jobbet nu så då vet jag vad jag skall göra närmsta dygnet!
Ska hjälpa till att sy gardiner,passar mej fint som handsken.


Ha en fin lördag alla goa vänner ♥







                                                           "Ta en dag i sänder -
                                                   med tacksamhet och entusiasm."

                           *********************************************





                                                           Lite överlevande nypon!




                                                                   Stenar på berget...



                                                                     Mossa på trä't!


12 kommentarer:

Elzie sa...

Vad det lät mysigt med tid hos barnbarn och måg.
Ljuvliga mossbilder bjuder du också på.
Hoppas det går bra att sy gardinerna. Låter som ett kul jobb.
Kram Elzie

Hanna sa...

Hej!
Förstår att du hade det mysigt med barnbarnen. Hoppas att du får en bra helg på jobbet.
Kram
Hanna

Anonym sa...

Hei Gunilla. Gunne Ketil og Ragne er her, manfolka er på jakt. Vi skal alle til Lill Mari i kveld for å ha halloween. Ungene synes det er så morro. Du får ha et trivelig jobbedøgn. Klem Bjørg

hemma hos lilla mej sa...

Ååå vad mysigt det lät att vara hos barnbarnet och mågen.Inte fel alls.Önskar dej en härlig lördag rara du trots jobb.Kram Rita ♥

Sommaren fryser till is... sa...

Mysigt! Ha ett fint jobbardygn! Kramkram!

Vardag och flärd sa...

Vilka fina höstbilder!
Gott att få rå om de kära (hoppas gubben hade kul med in kompiar, blev säkert mycket tjôt där också)!
Ha det fint på jobbet!
Kramar Eva

Hanna sa...

Du skall bara veta hur mycket dina ord värmer. Jag kan tyvärr inte gå in på allt på bloggen, så jag är så glad att någon ändå förstår att det inte alltid är så lätt.
Kram
Hanna

Änglarum sa...

Hej Gunilla! måste bara säga att det känns som du är en sådan där genomgo person! som bryr sig om andra o pysslar o fixar o har glimten i ögat,trots ditt eget bagage,Ha en go kväll ♥ kramiz Jessica

Vi i Villa Ville kulla sa...

Skönt att ha mormor till hands!Va mysigt för dej med förstår jag!Ha en mysig helg!
Kram lotta

Änglarna finns sa...

Härliga bilder!!
Visst är det skönt..när man kan umgås med respektive..till ens barn!!
Hoppas du har det bra på jobbet och att gardinerna blir bra!!!
Kram och ha det gott/Annika

Patricia sa...

Härligt med lite kvalitetstid med barnbarn .. jag har fått umgås med Clara flera timmar idag, det känns gött .. =)

Hoppas du har det bra på jobbet, jobbar du verkligen ett helt dygn när du jobbar? Vad jobbar du med, det har jag nog inte riktigt fått klämm på .. hi hi.

Men vilken läcker bild på trädet med all mossa .. coolt!! =)

Må så gott!
kram Patricia

Gardenhouse sa...

Bömben fungerade, vilken tur!
Kul att vara med barnbarnen då rusar tiden iväg...
Mossa är ju för vackert, gillar verlkigen bilden på trädstammen.
Jobba i frid,
kram Sussi