fredag 7 oktober 2011

Jag har fått Pippi...

Morron,morron...

Jo idag är det en en tidsinställd "bömb".
Blir så ibland när man inte får till e't...
Men hörni alla goa vänner som finns här ute,vad ska man GÖRA med blogger för en som är så novis så jag knappt vet vad en dator heter på engelska,hahaha,fick jag till det va !
Nää men jag KAN fortfarande inte kommentera till många av er om ni undrar om jag blitt stor på't eller så.
Grr,grr, är måttligt frustrerad må ni tro!
Men tar tacksamt emot hjälp om nån har nåt tips.

Jo överskriften pippi betyder att jag har fått inspiration att börja sticka igen efter lång tids uppehåll.
Den tjejen som fick mej igång är ju Linda som hade den söta pippimössan till utlottning.
Fixade väl garn o stickor o kollade hennes mönster på hennes blogg,det bidde en nästan lika fin. Den blev klar i tisdags kväll,jättekul så nu ska det bli några mindre tror jag...


Ha en skön fredag alla goingar som tittar in  ♥





                                     Rätt söt faktiskt,men kolla inte så noga bara,näste blir bättre!






                                              "Det finns ingen kunskap som inte är värdefull"

                                  ************************************************

14 kommentarer:

Anonym sa...

Mössan är jätte fin! Duktig du är :-)
Ha en härlig helg!
Kram Malin

Änglarum sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Tess sa...

Jättesöt ju :).....
Kul när man kan sticka å få det bra,det kan INTE jag....
Kul med några mindre mössor....Kram!

Vardag och flärd sa...

Mössan är jättefin, jag får nog sticka en, hade ju hoppats att jag skulle vinna hos Linda men så blev det inte.
Ang kommentarer har jag också problem hos vissa. Såg på Vintage House ett tips men jag har inte hunnit pröva det än men så här skriver hon - Gå in på "Inställningar", "Kommentarer" och välj " Popup-fönster " ( stället för helsida). Jag ska pröva detta ikväll.
Ha det fint och lycka till med kommentarerna vännen!
Kram Eva

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej Gunilla.
Jättefin mössa, duktiga du:)
Sandra, Vintage Hosue tipsar idag om att man ska gå in på Inställningar och sen kommentarer och sen ändra till Pop Up fönster som alternativ. Nu har jag gjort det och hoppas det fungerar bättre.
ha en fin fredag.
kram kram
Jessica

hemma hos lilla mej sa...

WOW vilken fin mössa du har stickat.Ha en mysig fredag vännen.Kramar Rita ♥

Lisa sa...

Hej hjärtat..Ja nu är jag här en titt igen så länge de varar. Men det är snigelbandet. Kommentarerna fungerar nu sen jag laddade ner google chrome. Sån söt pippimössa du har gjort. Skithäftig om man får säga så. Ja klart du har en man som har ett fint hjärta. Sätter ju tom frun i båten och skjutsar henne, hihiii. Ja du jag har då många tantvarningar jag av de du skriver, jisses.. Men hjärtat ha nu en underbar helg med din goa man...

Kramar Lisa

Gunillasljusglimtar sa...

Tack MALIN! Man vet aldrig vad jag kan eller ej ...hihihi Ha en trevlig helg gumman..♥

Tess! Ja du kan om du vill(tror jag)sticka...har inte mams lärt dej det...hihihi♥

freddesvitahem sa...

Härligt att du fick en sådan impuls att göra en egen pippimössa.
Love it.
En förändring ser jag på din bloggsida.
Snyggt du fått till det nu.
Önskar dig en trevlig helg.
Kramis

Lilla Rummet sa...

Mössan är ju jättefin, och stickning är bra att ta till man ex tittar på tv.
Ha en underbar helg,
Kram Britt

Patricia sa...

Knasigt det där med att du inte kan kommentera. Har du provat att logga ur och innan du loggar in igen bockar du av i rutan "Fortsätt var inloggad" (tror jag det står).

Det var väl inget fel på den mössan, den var ju jättefin!

ha nu en skön helg!!
Kram Patricia

Vita Falkens Lantliv sa...

Så fin mössa:)
Jag kikar in för att önska dig en riktigt skön helg!
Kram Susanne

Livet på Vestergård sa...

Jag hade ju turen att vinna den mössan hos Linda och jag kan intyga att den är både snygg och skön att ha på. Nu får du säkert ha stickfabriken igång. Det kan vara många som vill ha en sån mössa :)
Kram Kicki

Frida sa...

Duktig du e, den blev ju jättefin :) Kram Frida

Trevlig Helg :)