tisdag 27 december 2022

 God fortsättning på er!




Nu ska ni se,den märkliga Amaryllisen blommar!



En stjälk som gick av,satte jag i vas.





Julafton i Stenstorp,

trevligt med nära och kära.


Vinster!!




Harry pojken fick vara med.

GRÖTFRUKOST smakar alltid gott!



Mattias ville bara vara med Harry!



Ja det var nytt nu i år,

var hos Carina och exet denna julafton.

Kul var det,

en tradition från förr,

mycket förr när farfar då Sven hängde i tomtar i granen.

Vi skulle ta reda på HUR MÅNGA!!!

Ja gud va vi skratta, vi frågade tusen frågor vilket som var rätt tomtar!!

Tror det var Wilma som vann,22 stycken.Farmor gissade 23.( Fast vi fick priser allihop)



Underbart väder var det på Julafton!

Sen hem och sen gick vi till Malin med familj.
Så mysigt där,
vi åt och frun tog snapsar.
Ja inte själv men jag  blev nog extra sprallig!
Tomten Gunilla kom dit också .



Älskar LAX



Från  Carl & Märta,
 dom tyckte nog att Gunilla är en Ängel,hihihihi

Sen hem till oss och vi hade vår lilla julafton jag och Göran.
Det är så roligt för jag rimmar till varje julklapp.
Göran skriver en vers till varje julklapp.





SPA behandling,kungaboken 
biobiljett lotter,ja allt möjligt!
Tack Göran 💗



Visst ser han ut som en tomte!

Vi fick en fotobok av Wilma i Julklapp,den var så kul!
Wilma fångat många foton sen vi var i Sälen i fjol allihop!

Ett axplock av fina bilder.









Jag bjuder på mina tofflor!



Ha en fin vecka.



'Kram Gunilla 💓

'Julen varar ända till påska'


( Det hoppas inte jag)











6 kommentarer:

Tess sa...

En jättetrevlig och mysig jul har passerat♥️🎅 tycker verkligen att tomterollen klär dig!!♥️😅 nu ser jag fram emot ett nytt år med nya utmaningar ♥️👍 kul med fotoboken, minnen är ju det man lever på sen♥️🌟
Kramisar Tess

Syster sa...

Vilka trevliga dagar ni haft 🎄Skoj med lekar..
Kul att vara tomte förstår jag.. Det kan du tjäna pengar på den som pensionär
Du o Göran kan gå i hop: ❤️❤️

Gunillasljusglimtar sa...

Tess! Ja visst har Julen varit lugn o fin i år. Ja bara Harry som blev rädder. Ja ska bli så spännande att se vad 2023 har i gömmorna till oss♥️Ha det så trevligt i Götet. Mor ♥️

Gunillasljusglimtar sa...

Ja Barbro! Skönt att varit ledig julafton i år. ja visst tomte ska jag nog satsa på! Om pengarna tar slut! Hoppas ni ska må bra snart Barbro ♥️🌟♥️

Wilma sa...

Vilken mysig jul!!! Kul med lite rim och dikter till klapparna.. haha!
Kul att ni gillade fotoboken, alltid roligt med lite kort! KRAM❤️❤️

Gunillasljusglimtar sa...

Wilma! Farmor blev jätteglad för fotoboken! Det var en jättemysig Julafton. Idag är det redan Nyårsafton! Sen ska vi bara hoppas det blir ett underbart 2023. Gott Nytt År. Farmor ♥️