onsdag 14 december 2022

 Gokväll!




Vad tycks om mina Amaryllis?

Hahaha,man kan ju undra vad jag satte upp häromdan.

Såg detta för många år sen och gjorde som dom hade gjort.

I år känns det som att jag inte fick till det så bra.Ja ni får tycka vad ni vill,dom får hänga där nu...


Present igen!



Jo det var meningen att Görans dotter och hennes mamma skulle komma hit ifredags.

Pga att covid gått på mitt jobb och att  ingen vill ha smitta så lämnade Inger så fina presenter vid dörren i stället.

Så himla fin tomte, servetter och tavlan sen då!

Så nästa gång dom kommer är det presentförbud 😃

Idag när jag kom hem från apt så var Görans syster & svåger här,

lämnade finfina ägg till bak mm.

Vi fick ju GOD JUL presenter också!



Fina rader skrivna




Kolla vilka fina rensockar,mjuka som,vet inte vad!

Tomten söter också.

Herr Pettersson fick också fina sockar.

Tack ska ni ha 💓


Efter det kom Wilma till farmor för att hjälpa mig skicka tillbaka ett paket på retur!

Det var inte det lättaste, puh...Tack Wilma 💟


Sen fick hon se mitt senaste inköp!

Inga dåliga saker som kommer till lägenheten.

Har tänkt att den 'saken' ska hjälpa mig med min jobbiga värk, speciellt i ben och fötter.






Min Fitnessplatta






Ursäkta röran i bakgrunden.


Wilma tyckte den var fräck,hon hade ju balans den tjejen!

Ja det var min julklapp till mig själv.

Trevlig torsdag i morron.

Idag hade min pappa namnsdag, för ett antal år sen var det så roligt att ringa och gratta far på både för och efternamn.

Då var det Sten Stig samma dag 14 dec.

Det var han så stolt för.

Det togs bort sen...


Kram Gunilla💗


'Att visa upp perfekta fasader,

skapar fattiga relationer.'







Inga kommentarer: