tisdag 2 april 2024

 Gokväll!


Vad tycker ni om sommartiden mitt i vintern. Ja nu fick vi så vi teg. Såå mycket snö.

Det håller på än!

Vi har haft en helg med mycket intryck.

 I torsdags åkte vi tåg till Göteborg. Bodde och åt på hotell Belora. 

Såå mysigt ställe, blev riktigt frälst!



Hissdörrarna.


Allt var i denna tapet, såå fint o romantiskt♥️


Gulligt rum till och med. Ja ni förstår att det var i Gunillas tycke alltihop.
 Göran är ingen jätte romantiker så han kunde vara utan tapeterna!
Showen med Fredrik Bolte var så kul, sorglig på ett sätt, ja så värd att se.


 Tjockumentären är Fredrik Boltes namn på tv-dokumentären.



Vi åkte tillbaka till hotellet för undertecknad var risig. Hostat och harklat och inte riktigt varit 100 %.

Så typiskt mig att bli sjuk när jag minst vill vara det! 

Jag tål inget längre, har så dåligt immunförsvar med mina behandlingar för min ulcerös kolit.

 Blivit så mycket sämre.

Fredag tåget hem, hade tappat mitt senior kort, så jag fick vackert betala för mig!

Ringde och spärra så det kommer ett nytt med mitt saldo kvar. 

Blev så glad för den gratistjänsten. Tänk va bra vi har det ändå!

Hem och vilade lite och packade in i husbilen och åkte till Gränna.

Malin mötte upp oss,kul att ha ett par dagar med dem.

’Nya ’husbilen Holger den andre.
Pappa o Malin ♥️
Vi åkte till Visingsö och åt go mat🤗

Present fick jag av Mallan, servetter och tändstickor! De ska vara i husbilen.
Malin som blev glad för ’presenten’  från mig.Det är små mössor att sätta på öronen så inte vatten går in i örat!!

Vet inte riktigt vad Malin tyckte😀

Jag var fortfarande risig och hostig så inga kramar, inga pussar ♥️

Sen i söndags åkte vi hem för vila och dusch ( kände att jag var tvungen att vila för att orka med) . Sen tog vi med Holger igen och åkte till min systerdotter Frida för påskfest!

Hon ordnar så mycket så man blir nästan lite tårögd. Hon gillar att fixa och dona. Hon är nog den som är mest lik moster ♥️


Frida och Mikael
Fiffigt arrangerat av Frida
Syster yster♥️


Pyssligt från Frida!

Go mat åt vi!!

Minstingen Maja♥️


Detta fiina fick jag av Nelly min andra systerdotter, hon är också en fixare. Tack för fina presenten Nelly♥️


TACK Frida för fina presenten från dig!! 

Jag får såå mycket av alla fina♥️ Här i var det så bra ’baksaker’ älskar ju sånt! För att jag hade bakat lite till Frida♥️Det gjorde jag ju ändå.

Ja nu har jag säkert glömt en del men i detta snöoväder här idag så kom jag till tandläkarn med bilen, usch och fy! Åker därifrån, hade inte sopat på taket så när jag kom en bit så åkte det ner ’kockler’ från taket på rutan. SÅG ingenting!!! Körde bara på måfå. Körde med vindrutetorkarna, så de stannade! Trodde detta var kört, att det skulle bli dyrt för mig MEN testade dem senare de fungerade.

Ja det var allt för idag!

Jo måste visa ett såå fint kort på Lowe💚



Lilla fina barnbarnsbarnet 7 månader drygt! Allt går så fort.

Kram Gunilla ♥️



2 kommentarer:

Tess sa...

Så kul att läsa din blogg🥰 inte alltid jag hinner kommentera bara😅🥰 så fina bilder, märker att ni haft en toppenhelg- förutom att du varit krasslig då såklart♥️ tur du får ett nytt kort!! Du får köpa ett annat mobilfodral nu tror jag😅♥️ såå fin eran Holger är!!♥️ kramar!!♥️

Gunillasljusglimtar sa...

Tack Tess ♥️Du behöver inte skriva varje gång♥️Kul att du gillar läsa den. Ja Holger är vi glada för. Hoppas jag ska bli lite piggare bara. Känner mig sliten. Inte bra i nedre tarm heller♥️♥️♥️