söndag 24 mars 2024

 Hej hej! 




Åter söndag igen.Snöglopp och kallt tycker vi på gatan här i stan.

Vi hoppas att det blir lite bättre snart. Hur har ni det då?

I veckan som gått här så har ju ’Holger’ hämtats på husbilsfirman.

Vi är glada och vill ju lära känna denna bilen snabbt….Fast snabbt går det inte längre tycker jag, tyngd av värk o elände!

Jag tog saken i egna händer förra lördagen och började med att ta lite cortizontabletter. Det tog ett antal dagar innan mycket av värken minskat.

Nu känns det mycket bättre men får väl dra ner nu efter påsk så kan jag sen redogöra för dr den 15 april hur det står till ♥️

Ja ja, allt blir väl bra till slut! Lille Lowe har varit här och godkänt Holger. Tur det!!






Ja tänk Lovisen är över 7 månader och växer och frodas så.
 Hans mamma o pappa har också kollat in nya fordonet här hos oss.

Det är ju inte riktigt lika roligt att springa fram och tillbaka till Holger med saker när det antingen haglar, regnar,snöar men säger till Göran: Det är bara mars än! Hihihi🥰🤙
Vi ska åka ut på långfredagen, då ska vi träffa Malin o Mikael i Gränna ett par dagar. Ska bli roligt💛
Förra söndagen förresten så hjälpte vi Wilma o Johan lite med att rensa i deras trädgård. Kul! Chrille o Nettan var med, kul att träffa dom såklart. 






Min ena hand är sönderriven, av gamla rosor. Då ser man att jag jobbade lite i varje fall, hihihi.

Ja vi ska iväg här nu och tanka herrn, och sen ett ärende till Rusta tror jag det blir!

Ni får ha en trevlig vecka som kommer. Här blir det hälsa på exet o Carina. Provtagning, jobba lite extra. Packa lite till. Sen är veckan gjord igen.

Glad påsk önskar jag er alla Gunilla 🐣💛🧡🐣 

2 kommentarer:

Tess sa...

Hoppas det blivit lite bättre med din värk♥️ du har hunnit med massor du!!🥰 kul att ni åker ut i påsk tycker jag♥️🐣
Glad påsk till er oxå♥️🐣♥️

Gunillasljusglimtar sa...

Hej Tess🧡Jadå jag överlever, blivit mycket bättre men som sagt är ju inte hållbart!! Ja vi grejar med allt möjligt! Ja det tycker vi också ska bli kul. Gränna är ju fint också💛🌞Tyckte de prata om lite högre temperaturer i helgen som kommer.🧡💛Kram Mams 🧡💛