fredag 26 april 2024

 Gokväll på er allesammans!



Konstigt att det går en vecka mellan mina inlägg.

Ja men livet kommer emellan som vanligt!

Kommer knappt ihåg vad som varit de senaste dagarna men förra helgen var det ju Ullared.

Det var så fina boenden som Lennart o Carina fixat med.

Skogslängan hette det. 4 lägenheter som låg intill på första våning.

Det blev ju lite handlat som ni förstår. 

Göran var med mig in på fredagen. 

Sen lördag var Göran kvar hemma med Lennart.Det var nog skönt för dem båda.♥️





Några bilder från helgen som var. Den ende som ej besökte det stora huset, det var lille Lovisen. 

Han hade morfar o mormor som tog hand om honom.

Ja sen har veckan gått i ett nästan.

Min mage har ju dummat sig med jobbiga skov, med såna svåra kramper. Det blev cortizon ändå nu då!

 Så fyra behandlingar har jag just nu för ulcerös koliten. 

Det biter dåligt tydligen.

Cortizonet hoppas jag hjälper nu då. Fast åkt på en halsinfektion igen,det var ju i början på april som senaste var.

Det kan mycket väl vara Stelaran som jäklas.

Hämtade ut den dyra sprutan i går.




Nu ska jag ta den var fjärde vecka istället för var åttonde.

Sen ska jag lämna avföringsprover en gång i månaden till och med september!

Det är bara att göra’t👍🏼

Ja men igår åkte vi till Mölndal och mottog de fyra barnbarnen, det har gått bra. 

Bror var inte pigg, mådde illa och ont i magen. Det blev bättre idag. 

Vi lagat lite mat, prommis med Sickan och morfar.



Bröderna Madvall, Bror blev grattat av sin kusin Märta när de kom idag och tog över barnvakteriet .

Vi åkte hem på eftermiddagen. 

Hämtade beställda KORVAR på Coop sen var vi på Maxi och handlade lite annat. 

Det var gött att komma hem också även om det blev så tyst!


Wilma skickade ett kort på Lowe, han som gammelfarmor varit sjuk i veckan.DET syns verkligen💙

Detta skickade morfar ( Chrille) till mig. Han tagit ner en första blomma
Det kan han ju inte säga nej till!! Massa jord runt munnen.
Detta enda kort på Sickan tyvärr!

Nu vill ni väl att jag slutar tjabbla, ni har väl annat att göra denna fredagkväll 🩷


Kram Gunilla 🩷





2 kommentarer:

Tess sa...

Mysigt för er att hänga i Mölndal med gänget♥️ kan tänka mig tystnaden när ni kom hem😃 åh söta Lowe - lite lik dynamit harry i Jönssonligan oxå😂😂♥️ snutten!!
Jag hoppas verkligen nu på att det blir bra i din mage♥️♥️♥️ bra att lämna alla dessa prover så de har koll på den🙏🙏🙏🙏♥️♥️♥️♥️ kramar!!♥️

Anonym sa...

Vad skoj att ni kom iväg till Ullared 🥰
Hoppas att din mage snart ska bli bättre så du får en fin vår och sommar. 🌸❤️
Ta hand om dig. 🥰